قضاوت اخلاقی کودکان پیش‌دبستانی پنج و شش‌‌ساله

دوره 3، شماره 5، خرداد 1391، صفحه 1-14

مسعود خاکپور؛ معصومه مهرآفرید


فلسفه برای کودکان (P4c): مضامین فلسفی در داستان‌های متون کلاسیک ادب فارسی

دوره 3، شماره 6، آذر 1391، صفحه 1-25

احمد اکبری؛ طاهره جاویدی کلاته جعفرآبادی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ محمد تقوی


اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و عزت نفس دانش‌آموزان نابینا

دوره 5، شماره 10، آذر 1393، صفحه 1-16

لیلا اکرمی؛ امیر قمرانی؛ احمد یارمحمدیان


حلقۀ کندوکاو و قابلیتهای آن در آموزش ماهیت علم

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-23

فهیمه ابراهیمی تیرتاش؛ حسین شیخ رضایی


تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر سطح پرسشگری دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 1-13

طاهره کمالی مطلق؛ ناصر نوشادی


کنوانسیون جهانی حقوق کودک و فرصت‌هایی که برای پرورش تفکر مستقل درکودکان ارائه می‌دهد

دوره 8، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 1-20

پروانه ولوی؛ خمیس صیدی؛ مسعود صفایی مقدم؛ سید‌جلال هاشمی


نگاهی دوباره به ویژگی فلسفی و ادبی داستانها در برنامه فبک

دوره 9، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-30

سعید ناجی؛ لیلا مجید حبیبی


امکان و ظرفیت آموزش تفکر انتقادی در بخش «بخوان و بیندیش» از کتب فارسی دورۀ دبستان

دوره 9، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 1-23

زهره احمدی پور اناری؛ مراد یاری دهنوی


خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی

دوره 12، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 1-33

10.30465/fabak.2021.6230

فرشاد اسکندری شرفی؛ یونس رحمتی فیروزآبادی؛ علی نصرت فلاح


اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 1-27

10.30465/fabak.2022.6808

سپیده انصافی مهربانی؛ ایراندخت فیاض؛ سعید بهشتی؛ علی دلاور


بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان

دوره 10، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-22

10.30465/fabak.2020.5000

مریم احمدی فقیه؛ مجید ضرغام حاجبی؛ نادر منیرپور