نمایه نویسندگان

آ

  • آیرملوی، بهروز رابطة باورهای معرفت ‌شناختی و گرایش به تفکر انتقادی در دانش‌آموزان دورة متوسطة شهر ماکو در سال تحصیلی91-90 [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 107-132]

ا

  • اکبری، احمد فلسفه برای کودکان (P4c): مضامین فلسفی در داستان‌های متون کلاسیک ادب فارسی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 1-25]

ب

  • بانکی، فرزین پرورش بُردباری در داوری (تفکر)؛ منظری پدیدارشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 27-46]
  • برخورداری، رمضان پرورش بُردباری در داوری (تفکر)؛ منظری پدیدارشناختی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 27-46]

ت

  • تجلی نیا، ‌امیر بررسی تأثیر اجرای برنامة «فلسفه برای کودکان» در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان پسر پایة اول مقطع متوسطة منطقة 14 تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 91-117]
  • تقوی، محمد فلسفه برای کودکان (P4c): مضامین فلسفی در داستان‌های متون کلاسیک ادب فارسی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 1-25]

ج

خ

  • خاکپور، مسعود قضاوت اخلاقی کودکان پیش‌دبستانی پنج و شش‌‌ساله [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 1-14]

ذ

ر

  • راجی، ملیحه تعلیم و تربیت انتقادی و پیوند‌های آن با برنامۀ آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 15-42]
  • رحیمی، ابراهیم پردازش ذهنی در کودکان دوزبانه و تک‌زبانه [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 119-134]
  • رحیمی، ابراهیم بررسی تاثیر روش اجتماع پژوهشی در "برنامه فلسفه برای کودکان" بر خلاقیت کودکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 47-62]
  • رستمی، کاوه بررسی تاثیر روش اجتماع پژوهشی در "برنامه فلسفه برای کودکان" بر خلاقیت کودکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 47-62]
  • رستمی، ویدا بررسی تاثیر روش اجتماع پژوهشی در "برنامه فلسفه برای کودکان" بر خلاقیت کودکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 47-62]
  • رفعتی، مریم بررسی رابطة سبک‌های تفکر و سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 63-81]

ز

  • زریباف، مژگان پرورش هوش معنوی از طریق برنامۀ «فلسفه برای کودکان» [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 135-166]

س

  • ستاری، علی بررسی و نقد برنامه فلسفه برای کودکان از منظر حکمت متعالیه [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 83-106]
  • سلیمان نژاد، اکبر رابطة باورهای معرفت ‌شناختی و گرایش به تفکر انتقادی در دانش‌آموزان دورة متوسطة شهر ماکو در سال تحصیلی91-90 [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 107-132]
  • سیف‌‌‌نراقی، مریم بررسی تأثیر اجرای برنامة «فلسفه برای کودکان» در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان پسر پایة اول مقطع متوسطة منطقة 14 تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 91-117]

ش

  • شریعتمداری، علی بررسی تأثیر اجرای برنامة «فلسفه برای کودکان» در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان پسر پایة اول مقطع متوسطة منطقة 14 تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 91-117]
  • شعبانی ورکی، بختیار فلسفه برای کودکان (P4c): مضامین فلسفی در داستان‌های متون کلاسیک ادب فارسی [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 1-25]
  • شیرمحمدی، عاطفه تبیین و ترسیم تفکری بینا برای کودکان نابینا [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 43-68]

ع

گ

م

  • مرعشی، سید‌منصور تحلیل محتوای کتاب‌های درسی بخوانیم و بنویسیم و هدیه‌های آسمان دورة ابتدایی بر اساس معیار‌های برنامة درسی «فلسفه برای کودکان» [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 69-89]
  • مقیمی گسک، اعظم تحلیل محتوای کتاب‌های درسی بخوانیم و بنویسیم و هدیه‌های آسمان دورة ابتدایی بر اساس معیار‌های برنامة درسی «فلسفه برای کودکان» [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 69-89]
  • مهرآفرید، معصومه قضاوت اخلاقی کودکان پیش‌دبستانی پنج و شش‌‌ساله [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 1-14]

ن

  • نادری، عزت‌الله بررسی تأثیر اجرای برنامة «فلسفه برای کودکان» در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان پسر پایة اول مقطع متوسطة منطقة 14 تهران [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 91-117]

و

  • واعظی، شهین پردازش ذهنی در کودکان دوزبانه و تک‌زبانه [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 119-134]

ه

  • هاشمی، سپیده بررسی تاثیر روش اجتماع پژوهشی در "برنامه فلسفه برای کودکان" بر خلاقیت کودکان [دوره 3، شماره 6، 1391، صفحه 47-62]
  • هاشمی، سید‌جلال تحلیل محتوای کتاب‌های درسی بخوانیم و بنویسیم و هدیه‌های آسمان دورة ابتدایی بر اساس معیار‌های برنامة درسی «فلسفه برای کودکان» [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 69-89]
  • هدایتی، مهرنوش پرورش هوش معنوی از طریق برنامۀ «فلسفه برای کودکان» [دوره 3، شماره 5، 1391، صفحه 135-166]