نمایه نویسندگان

ا

  • اکرمی، لیلا اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و عزت نفس دانش‌آموزان نابینا [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 1-16]

ب

  • بدری گرگری، رحیم تأثیر آموزش مستقیم مهارت‌های تفکر بر تفکر نقادانة دانش‌آموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 19-33]

پ

  • پورسلیم، عباس تأثیر یادگیری مشارکتی در تفکر خلاق دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهرستان کوهدشت، در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 1-19]

ت

  • تجرد، افروز بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های تفکر خلاق و نقاد در بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر جهرم [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 21-37]
  • تجلی‌نیا، امیر بررسی تأثیر اجرای برنامة فلسفه برای کودکان در کاهش و مهار خشم دانش‌آموزان پسر پایة اول مقطع متوسطة شهر تهران [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 39-63]

چ

  • چهارباشلو، حسین تحلیل محتوای کتاب‌های درسی تعلیمات اجتماعی و هدیه‌های آسمان دورة آموزش ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های حقوق کودک [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 81-104]

ح

  • حسام‌پور، سعید تحلیل کیفی محتوای فلسفی برخی از داستان‌های منتخب در ادبیات کودکان (بر پایۀ نظریۀ گرت. بی. متیوز) [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 35-58]

خ

  • خانلری، مریم تأثیر آموزش مستقیم مهارت‌های تفکر بر تفکر نقادانة دانش‌آموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 19-33]
  • خوشنویسان، فاطمه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی تعلیمات اجتماعی و هدیه‌های آسمان دورة آموزش ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های حقوق کودک [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 81-104]

ز

  • زمانی، الهام تأثیر یادگیری مشارکتی در تفکر خلاق دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهرستان کوهدشت، در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 1-19]

س

  • سلیمان‌نژاد، اکبر رابطۀ سبک رفتار رهبری معلم با خلاقیت دانش‌آموزان مدارس راهنمایی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 59-76]

ط

  • طاهری قلعه نو، الهه میزان بهره‌مندی کودک از اسم‌ عام و نقش آن در درک و تولید مفاهیم‌ و تفکر مقوله‌‌بنیاد‌ [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 65-80]

ع

  • عبدی، علی اثربخشی تدریس مبتنی بر الگوی چرخۀ یادگیری هفت‌مرحله‌ای بر بهبود مهارت‌های تفکر نقادانۀ دانش‌آموزان پسر [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 77-91]

غ

  • غریبی، حسن اثربخشی آموزش راه‌بردهای فراشناختی بر باورهای معرفت‌شناختی دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 93-109]

ف

  • فاضل، امین‌الله بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های تفکر خلاق و نقاد در بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر جهرم [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 21-37]

ق

  • قائدی، یحیی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی تعلیمات اجتماعی و هدیه‌های آسمان دورة آموزش ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های حقوق کودک [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 81-104]
  • قاسمی، فرشید بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های تفکر خلاق و نقاد در بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر جهرم [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 21-37]
  • قمرانی، امیر اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و عزت نفس دانش‌آموزان نابینا [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 1-16]

ک

  • کریمی، روح‌الله بررسی تأثیر اجرای برنامة فلسفه برای کودکان در کاهش و مهار خشم دانش‌آموزان پسر پایة اول مقطع متوسطة شهر تهران [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 39-63]

م

  • مصلح، ملیحه تحلیل کیفی محتوای فلسفی برخی از داستان‌های منتخب در ادبیات کودکان (بر پایۀ نظریۀ گرت. بی. متیوز) [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 35-58]
  • ملکیان، مرضیه تأثیر آموزش مستقیم مهارت‌های تفکر بر تفکر نقادانة دانش‌آموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 19-33]
  • منافی شرف‌آباد، کاظم تأثیر یادگیری مشارکتی در تفکر خلاق دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهرستان کوهدشت، در درس علوم تجربی [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 1-19]

ن

  • نقشبندی، فریدون اثربخشی آموزش راه‌بردهای فراشناختی بر باورهای معرفت‌شناختی دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 93-109]

ه

  • هدایتی، مهرنوش مطالعۀ تطبیقی دوره‌های تربیت مربی برنامة «فلسفه برای کودکان» در ایران و کشورهای پیشرو و ارائة الگوی مناسب برای ایران [دوره 5، شماره 9، 1393، صفحه 105-138]

ی

  • یارمحمدیان، احمد اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و عزت نفس دانش‌آموزان نابینا [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 1-16]