نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، اصغر تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]

ا

  • ازنب، عطا بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]
  • اسمعیل زاده، تیمور اجرای چندرسانه‌ای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]

ب

  • بدری گرگری، رحیم تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]

ج

  • جعفری، عیسی فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
  • جنگی، هانیه تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]

ح

  • حسام پور، سعید بررسی ارتباط مهارت‌های تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاه‌قرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]

خ

  • خوشخوئی، منصور بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]

ر

  • رسول زاده، بهزاد فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
  • رضایی شریف، علی تحلیل عاملی تأییدی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی در دانش‏آموزان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 45-60]
  • رهنما، اکبر تدوین، اعتبار سنجی، و رتبه‌بندی شاخص‌های مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]

س

  • سیدکلان، سیدمحمد مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
  • سینایی نوبندگانی، هاله بررسی ارتباط مهارت‌های تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاه‌قرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]

ع

  • علیخانی، مریم تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
  • عیاری، لیلا مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]

ک

  • کرمی، آزاد الله اجرای چندرسانه‌ای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]
  • کریمی، روح الله «حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
  • کریمیان پور، غفار مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]

م

  • مرعشی، منصور کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
  • ملکی آوارسین، صادق مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
  • میرزامحمدی، محمد حسن تدوین، اعتبار سنجی، و رتبه‌بندی شاخص‌های مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]

ن

  • ناجی، سعید کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]

و

  • واحدی، زهرا تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
  • واحدی، شهرام تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]
  • ویسی، مرضیه تدوین، اعتبار سنجی، و رتبه‌بندی شاخص‌های مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]