نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، اصغر مقایسۀ مفهوم کودک و نیاز‌های کودک از دیدگاه کودکان و والدین شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 59-78]
  • آیت‌اللهی، حمیدرضا بررسی و تحلیل برنامة فلسفه برای کودکان و نوجوانان با نظر به میزان ابتنای آن بر پراگماتیسم دیویی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 79-100]

ا

ب

  • بخشی‌بجد، فرشته مقایسة واکنش‌های روان‌شناختی کودکان عادی و تیزهوش از طریق عناصر آزمون ترسیم [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 127-148]

پ

  • پازوکی، فاطمه تبیین شاخص‌های فلسفی گفت‌وگو در فلسفه‌ورزی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 3-18]
  • پناهی، زهرا ارتباط اجتماع پژوهشی در برنامۀ فلسفه برای کودکان با روش‌های تدریس فعال و مشارکتی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 101-126]
  • پناهی، مهین بررسی و مقایسة شیوة آموزش تفکر نزد فرید‌الدین عطار و متیو لیپمن [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 3-23]

ج

  • جهانشاهی، فاطمه اثربخشی قصه‌درمانی در کاهش اختلال رفتاری دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 19-35]

ح

  • حاتمی، عماد تبیین و نقد پژوهش‌های دانشگاهی آموزش فلسفه به کودکان در ایران از منظر روش پژوهش و نتایج آن‌ها [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 135-164]
  • حیدری، احمد‌علی تبیین شاخص‌های فلسفی گفت‌وگو در فلسفه‌ورزی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 3-18]

د

  • دیباج، سید‌موسی ضرورت وساطت هنر در آموزش تفکر فلسفی به کودکان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 25-50]

ر

  • رجب‌پور فرخانی، سمیه اثربخشی قصه‌درمانی در کاهش اختلال رفتاری دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 19-35]
  • رسنانی هاشم، رسنانی هاشم بررسی و تحلیل برنامة فلسفه برای کودکان و نوجوانان با نظر به میزان ابتنای آن بر پراگماتیسم دیویی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 79-100]

س

  • سلطانی، سحر فلسفة ویتگنشتاین و برنامة فلسفه برای کودکان (P4C) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 91-107]
  • سوداگر، محمدرضا ضرورت وساطت هنر در آموزش تفکر فلسفی به کودکان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 25-50]
  • سیف‌‌‌نراقی، مریم اجتماع پژوهشی روشی مؤثر در رشد اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 37-58]

ش

  • شریعتمداری، علی اجتماع پژوهشی روشی مؤثر در رشد اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 37-58]
  • شیخ‌رضایی، حسین بررسی و تحلیل برنامة فلسفه برای کودکان و نوجوانان با نظر به میزان ابتنای آن بر پراگماتیسم دیویی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 79-100]

ص

  • صابری نجف آبادی، ملیحه آموزش فلسفه به کودکان در موزه های تعاملی علم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 51-72]
  • صفایی‌مقدم، مسعود بررسی و تحلیل برنامة فلسفه برای کودکان و نوجوانان با نظر به میزان ابتنای آن بر پراگماتیسم دیویی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 79-100]

ط

  • طباطبایی، زهرا بررسی تأثیر برنامة فلسفه برای کودکان در پرسش‌گری و تفکر انتقادی دانش‌آموزان پایه‌های سوم تا پنجم ابتدایی (9 - 11ساله) دبستان علوی شهر ورامین [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 73-90]

ع

  • علامه، سیدفرید مقایسۀ مفهوم کودک و نیاز‌های کودک از دیدگاه کودکان و والدین شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 59-78]

ق

  • قبادیان، مسلم اجتماع پژوهشی روشی مؤثر در رشد اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 37-58]

م

  • مشتاقی، مرضیه مقایسۀ مفهوم کودک و نیاز‌های کودک از دیدگاه کودکان و والدین شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 59-78]
  • موسوی، مرضیه بررسی تأثیر برنامة فلسفه برای کودکان در پرسش‌گری و تفکر انتقادی دانش‌آموزان پایه‌های سوم تا پنجم ابتدایی (9 - 11ساله) دبستان علوی شهر ورامین [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 73-90]

ن

  • ناجی، سعید بررسی و تحلیل برنامة فلسفه برای کودکان و نوجوانان با نظر به میزان ابتنای آن بر پراگماتیسم دیویی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 79-100]
  • نادری، عزت‌الله اجتماع پژوهشی روشی مؤثر در رشد اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 37-58]
  • نقد‌علی، محسن ارتباط اجتماع پژوهشی در برنامۀ فلسفه برای کودکان با روش‌های تدریس فعال و مشارکتی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 101-126]

ه

  • هدایتی، مهرنوش «فلسفه برای کودکان» و کنترل پرخاشگری [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 109-134]

ی

  • یاری دهنوی، مراد تبیین و نقد پژوهش‌های دانشگاهی آموزش فلسفه به کودکان در ایران از منظر روش پژوهش و نتایج آن‌ها [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 135-164]
  • یحیی قائدی، یحیی قائدی فلسفة ویتگنشتاین و برنامة فلسفه برای کودکان (P4C) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 91-107]
  • یزدانی، سپیده مقایسة واکنش‌های روان‌شناختی کودکان عادی و تیزهوش از طریق عناصر آزمون ترسیم [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 127-148]