نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیختگی مفهومی بررسی ارتباط مهارت‌های تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاه‌قرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]

ا

  • اعتبارسنجی تدوین، اعتبار سنجی، و رتبه‌بندی شاخص‌های مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]

ت

  • تحلیل عاملی تأییدی تحلیل عاملی تأییدی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی در دانش‏آموزان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 45-60]
  • تربیت اخلاقی «حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
  • تفکر انتقادی بررسی ارتباط مهارت‌های تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاه‌قرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
  • تفکر انتقادی تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
  • تفکر انتقادی فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
  • تفکر انتقادی مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
  • تفکر فلسفی بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]

ج

  • جو اجتماعی مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]

چ

  • چندرسانه‌ای اجرای چندرسانه‌ای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]

ح

  • حلقه کندوکاو تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
  • حلقۀ کندوکاو اخلاقی «حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]

خ

  • خردورزی اجرای چندرسانه‌ای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]
  • خلاّقیت مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]

د

  • داستان کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
  • دانش‌آموزان مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
  • دانش‏آموزان تحلیل عاملی تأییدی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی در دانش‏آموزان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 45-60]
  • دختر مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]

ر

  • راهبرد خواندن ریاضی تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]
  • راهبردهای فراشناختی و عملکرد حل مسئله کلامی ریاضی تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]
  • روش SQRQCQ تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]
  • رویکرد سنتی ـ ارسطویی «حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]

س

  • سرزنش خود و فاجعه انگاری تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
  • سرزنش دیگران تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
  • سند برنامه درسی ملی بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]

ش

  • شاخص حرفه‌ای تدوین، اعتبار سنجی، و رتبه‌بندی شاخص‌های مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]
  • شاخص شخصیتی تدوین، اعتبار سنجی، و رتبه‌بندی شاخص‌های مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]

غ

  • غنای فلسفی کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]

ف

  • فرا‌تحلیل فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
  • فرم کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
  • فسیونه بررسی ارتباط مهارت‌های تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاه‌قرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
  • فلسفه برای کودک اجرای چندرسانه‌ای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]
  • فلسفه برای کودکان تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
  • فلسفه برای کودکان و نوجوانان کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
  • فوکونیه و ترنر بررسی ارتباط مهارت‌های تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاه‌قرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]

ک

  • کلاه‌قرمزی بررسی ارتباط مهارت‌های تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاه‌قرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
  • کنار آمدن و پذیرش تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]

م

  • مؤلفه‌های تفکر فلسفی بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]
  • مثبت اندیشی تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
  • محتوا کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
  • مربی تدوین، اعتبار سنجی، و رتبه‌بندی شاخص‌های مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]
  • مقیاس گرایش به تفکر انتقادی تحلیل عاملی تأییدی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی در دانش‏آموزان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 45-60]

ن

  • نظام آموزشی فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
  • نظریۀ تبیین ارزش‌ها «حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
  • نظریۀ رشد قوۀ قضاوت اخلاقی پیاژه-کلبرگ «حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
  • نظریۀ رفتارگرایی اسکینر «حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
  • نظریۀ مراقبتی گیلیگان «حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
  • نوآوری مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]

ه

  • هوش تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
  • هوش اخلاقی تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]