ا
-
ابولقاسمی، مهدی
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر مهارتهای مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
احمدی، رئوف
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
اسد، مریم
اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
اسکندرنژاد، مهتا
مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
افضل خانی، مریم
تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
ایمری، سلیمه
تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]
ب
-
باقرپور، معصومه
تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
بیگزاده، خلیل
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
پ
-
پوشش، بابک
مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
ج
-
جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره
اشارات تربیتی الگوهای برنامهدرسی دوره پیشدبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]
ح
-
حجازی، الهه
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
حیدری فرد، رضا
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
حیدری نسب، فرحناز
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
د
-
دهقانی، مرضیه
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
ر
-
رشتچی، مژگان
بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
رضایی، صادق
اثربخشی آموزش فلسفه بر هوش هیجانی نوآموزان پسر در مقطع پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
س
-
سایه میری، احسان
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
ش
-
شاهمرادیان، طاهره
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
ص
-
صالحی، کیوان
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
ض
-
ضرغامی همراه، سعید
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401]
ط
-
طاهرزاده قهفرخی، سجاد
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
ع
-
عبدالرحیمی، محمد
اثربخشی آموزش فلسفه بر هوش هیجانی نوآموزان پسر در مقطع پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
غ
-
غفاری ساروی، زهرا
بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]
ق
-
قائدی، یحیی
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401]
ک
-
کزازی، میرجلالالدین
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
کیانی، معصومه
اشارات تربیتی الگوهای برنامهدرسی دوره پیشدبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
کیوانفر، ارشیا
بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]
م
-
محمودنیا، علیرضا
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
معمر حور، جمال
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
مقتدر، لیلا
اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
موحدی، محمد
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر مهارتهای مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد