نمایه نویسندگان

ا

  • ابولقاسمی، مهدی طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • احمدی، رئوف تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • اسد، مریم اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • اسکندرنژاد، مهتا مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • افضل خانی، مریم تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • ایمری، سلیمه تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]

ب

  • باقرپور، معصومه تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • بیگ‌زاده، خلیل تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]

پ

  • پوشش، بابک مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]

ج

  • جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]

ح

  • حجازی، الهه شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • حیدری فرد، رضا بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • حیدری نسب، فرحناز تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]

د

  • دهقانی، مرضیه شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]

ر

  • رشتچی، مژگان بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • رضایی، صادق اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]

س

  • سایه میری، احسان بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]

ش

  • شاهمرادیان، طاهره بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]

ص

  • صالحی، کیوان شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]

ض

  • ضرغامی همراه، سعید تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401]

ط

  • طاهرزاده قهفرخی، سجاد بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]

ع

  • عبدالرحیمی، محمد اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]

غ

  • غفاری ساروی، زهرا بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]

ق

  • قائدی، یحیی تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401]

ک

  • کزازی، میرجلال‌الدین تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • کیانی، معصومه اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • کیوانفر، ارشیا بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]

م

  • محمودنیا، علیرضا تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • معمر حور، جمال شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • مقتدر، لیلا اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • موحدی، محمد طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]