نمایه نویسندگان

ا

  • ادیب، یوسف اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
  • امیدی‌‌نیا، مریم بررسی مهارت‌‌های تفکر انتقادی در رمان‌‌های برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]

ب

  • باقری نوع‌پرست، محمدزهیر ویتگنشتاین و طرحواره‌های ذهنی:دلالت‌هایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
  • بختیار نصرآبادی، حسنعلی بررسی شگردهای جلوه‏گری مقوله‏های «اقتدار و آزادی» در داستان‏های فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
  • بدری گرگری، رحیم اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
  • بدری گرگری، رحیم تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت‌شده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]

ج

  • جهان‌آرا، عبدالرحیم تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]

ح

  • حامدی شیروان، زهرا بررسی آموزه‌‌های ایدئولوژیک در پاره‌‌ای از آثار ادبیات کودک ایران در گروه‌‌‌های سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
  • حیدری، محمدحسین بررسی شگردهای جلوه‏گری مقوله‏های «اقتدار و آزادی» در داستان‏های فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]

خ

  • خانلری، مریم تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت‌شده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]

د

  • دبیران، حکیمه خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]

ز

  • زارع، حسین تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]

س

  • سعید ناجی، سعید ناجی خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
  • سلطانی، منظر خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
  • سیف، اصغر تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]

ش

  • شاطالبی، اکرم تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقه‌های کندوکاو فلسفی در کاهش نشانه‌های اختلالات روان‌تنی دانش‌آموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]
  • شریفی، شهلا بررسی آموزه‌‌های ایدئولوژیک در پاره‌‌ای از آثار ادبیات کودک ایران در گروه‌‌‌های سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
  • شیروانی شیری، علی بررسی شگردهای جلوه‏گری مقوله‏های «اقتدار و آزادی» در داستان‏های فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]

ص

  • صدیقی، مصطفی کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]

غ

  • غریبی، حسن اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]

ف

  • فاطمه زیباکلام مفرد، فاطمه ویتگنشتاین و طرحواره‌های ذهنی:دلالت‌هایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
  • فتحی آذر، اسکندر اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
  • فیاض، ایراندخت تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]

ق

  • قلی‌زاده، زلیخا اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]

م

  • مؤمنی، عصمت بررسی مهارت‌‌های تفکر انتقادی در رمان‌‌های برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
  • مجید حبیبی عراقی، لیلا خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
  • مکتبی‌‌فرد، لیلا بررسی مهارت‌‌های تفکر انتقادی در رمان‌‌های برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]

ن

  • ناجی، سعید روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
  • نوری، سوده تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]

ه

  • هاشمی، تورج اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
  • هدایتی، مهرنوش تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقه‌های کندوکاو فلسفی در کاهش نشانه‌های اختلالات روان‌تنی دانش‌آموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]