نمایه نویسندگان

ا

  • اجاق، سیده زهرا شناخت ویژگی‌ها و تغییرات گفتمان‌های کودک در مجله‌های «پیک دانش‌آموز» و «رشد دانش‌آموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
  • احمدی فقیه، مریم بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • اخوان تفتی، مهناز مقایسه‌ بازی‌های سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزش‌آموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
  • استبرقی، مهدیه اثربخشی آموزش ارزش‌های اخلاقی (از طریق قصه‌گویی و پویانمایی) بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 239-262]
  • ایمانزاده، علی تأثیرآموزش «فلسفه برای کودکان» بر تاب‌آوری دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 99-121]

ب

  • بازدار قمچی قیه، مرتضی فهم مضامین فلسفی داستان‌ها و حکایت‌های کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]

پ

  • پاک سرشت، محمد جعفر بررسی دیدگاه برساخت‌گرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزه‌های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 123-150]
  • پورمحسنی کلوری، فرشته اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-45]

ت

  • تقی پور، کیومرث تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 151-172]

ج

  • جهانی، داریوش فهم مضامین فلسفی داستان‌ها و حکایت‌های کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]

چ

  • چراغ زاده، مینا اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]

ح

  • حاج آقایی خیابانی، آیسان تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 151-172]
  • حسینی طالمی، سیده زهرا بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان ‌«حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 47-73]

د

  • داورپناه، زهرا شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
  • دره زرشکی پور، امیده طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]

ر

  • رحیمی، سلام تأثیرآموزش «فلسفه برای کودکان» بر تاب‌آوری دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 99-121]
  • رشیدفر، فیروزه تأثیر کلاس‌های UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
  • رضائی، مهدیه تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیط‌زیستی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
  • رضایی آقاجان، مریم مقایسه‌ بازی‌های سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزش‌آموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
  • روحانی فر، احمد تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیط‌زیستی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]

ز

  • زندوانیان، احمد اثربخشی آموزش ارزش‌های اخلاقی (از طریق قصه‌گویی و پویانمایی) بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 239-262]
  • زینی وند، تورج بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان ‌«حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 47-73]

س

  • سادات، سما تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
  • سامانی، سیامک شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
  • ستوده، سجاد ادراکِ کودک در اندیشه‌های والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • ستوده، میلاد ادراکِ کودک در اندیشه‌های والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • سرمدی، محمد رضا تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیط‌زیستی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
  • سعید منش، محسن طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
  • سهرابی، زهرا اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
  • سیدکلان، سیدمحمد فهم مضامین فلسفی داستان‌ها و حکایت‌های کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]

ش

  • شیخه، رضا بررسی دیدگاه برساخت‌گرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزه‌های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 123-150]

ص

  • صابری، هایده بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کند و کاو بر نظریه ذهن دانش‌آموزان نابینا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 287-307]
  • صبوری، فاطمه اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-45]
  • صفایی مقدم، مسعود بررسی دیدگاه برساخت‌گرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزه‌های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 123-150]
  • صیاد، علیرضا ادراکِ کودک در اندیشه‌های والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]

ض

  • ضرغام حاجبی، مجید بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]

ع

  • عالی، شهربانو بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کند و کاو بر نظریه ذهن دانش‌آموزان نابینا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 287-307]
  • عباسی، فرزانه شناسایی و طبقه‌بندی انواع بازی‌های مراکز پیش‌دبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 209-237]
  • عربزاده، مهدی اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
  • علوی لنگرودی، سید کاظم اثربخشی آموزش ارزش‌های اخلاقی (از طریق قصه‌گویی و پویانمایی) بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 239-262]
  • علیزاده، منصور فهم مضامین فلسفی داستان‌ها و حکایت‌های کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]

غ

  • غلامی، سمیه تأثیر کلاس‌های UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 151-172]
  • فرزاد، ولی الله اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
  • فرشیدنیک، فرزانه تحلیل جنبه‌های تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • فلاح، محمد حسین طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]

ک

  • کرامتی، هادی اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
  • کردنوقابی، رسول اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
  • کلانتری دهقی، هانیه شناسایی و طبقه‌بندی انواع بازی‌های مراکز پیش‌دبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 209-237]

م

  • محسنی، علی اکبر بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان ‌«حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 47-73]
  • محمدی، فرزانه اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
  • محمدی نصرآباد، محدثه اثربخشی آموزش ارزش‌های اخلاقی (از طریق قصه‌گویی و پویانمایی) بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 239-262]
  • محمودی، سید نورالدین ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
  • محمودی، سیروس فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارت‌های فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 263-286]
  • مرعشی، منصور بررسی دیدگاه برساخت‌گرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزه‌های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 123-150]
  • معروف، یحیی بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان ‌«حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 47-73]
  • منادی، مرتضی مقایسه‌ بازی‌های سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزش‌آموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
  • منیرپور، نادر بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • مولایی، مهری اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-45]
  • میرباقری، سیده شکوفه بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]

ن

  • نوری، علی شناسایی و طبقه‌بندی انواع بازی‌های مراکز پیش‌دبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 209-237]
  • نوشادی، ناصر بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
  • نیکدل، فریبرز بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]

و

  • واحدی، شهرام تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
  • واحدی، شهرام تأثیرآموزش «فلسفه برای کودکان» بر تاب‌آوری دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 99-121]
  • واعظ، سپیده شناخت ویژگی‌ها و تغییرات گفتمان‌های کودک در مجله‌های «پیک دانش‌آموز» و «رشد دانش‌آموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
  • وقار، زهرا فهم مضامین فلسفی داستان‌ها و حکایت‌های کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]

ه

  • هاشمزاده، زینب بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کند و کاو بر نظریه ذهن دانش‌آموزان نابینا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 287-307]