نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 175-201]
  • آموزش علوم-تجربی و کار و فناوری تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
  • آموزش فلسفه بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 203-237]
  • آموزش فلسفه به کودکان اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی خلاق و خودتعیین گری دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 167-188]

ا

  • احترام اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]
  • ادبیات داستانی مقایسه معیارهای کودکان برای انتخاب کتاب براساس کتاب‌های پرخواننده کودکان، نظرات کودکان و مربیان کانون پرورش فکری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-326]
  • استدلال بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 203-237]
  • استقلال شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 291-321]
  • اضطراب جدایی مقایسه اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری برانعطاف پذیری روانشناختی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 215-239]
  • الگوهای برنامه درسی پیش دبستانی اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 259-289]
  • انعطاف‌پذیری رابطه کارکردهای اجرایی مغز با هوش و خلاقیت در مربیان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-76]
  • انعطاف پذیری روانشناختی مقایسه اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری برانعطاف پذیری روانشناختی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 215-239]
  • انعطاف شناختی بررسی نقش میانجی کنترل توجه، تنظیم هیجان و انعطاف شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 77-98]
  • انگیزش یادگیری‌ تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]

ب

  • بازی حرکتی ورزشی مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 61-89]
  • بازی درمانی شناختی رفتاری مقایسه اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری برانعطاف پذیری روانشناختی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 215-239]
  • بازی مجازی مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 61-89]
  • بازی‌های رایانه‌ای واکاوی فضاهای معماری در بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر تحریک هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 189-214]
  • برنامة فبک تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 143-173]
  • برنامه آموزش فلسفه به کودکان اثربخشی برنامه‌ی آموزش فلسفه برای کودکان(فبک) بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 267-293]
  • برنامه قصه خوانی دیالکتیک اثربخشی قصه خوانی دیالکتیکی بر بهبود خلاقیت دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 33-58]
  • بسته آموزشی طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 323-3443]

پ

  • پرخاشگری مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 61-89]
  • پساانسان‌گرایی هایدگر، کتاب‌های تصویری و دعوت از کودکان به تفکر تاملی: امیدواری به پیدایش سوژه‌های پساانسانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • پساانسان‌محوری هایدگر، کتاب‌های تصویری و دعوت از کودکان به تفکر تاملی: امیدواری به پیدایش سوژه‌های پساانسانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • پیشرفت بررسی نقش میانجی کنترل توجه، تنظیم هیجان و انعطاف شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 77-98]
  • پیکسی تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
  • تربیت اخلاقی تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
  • تفکر شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 291-321]
  • تفکر انتقادی ظرفیت داستان در تقویت تفکر انتقادی: ارزیابی داستان‌های نوجوانان از منظر تفکر انتقادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 133-165]
  • تفکر انتقادی بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-258]
  • تفکر تاملی هایدگر، کتاب‌های تصویری و دعوت از کودکان به تفکر تاملی: امیدواری به پیدایش سوژه‌های پساانسانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • تفکر خلاق تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
  • تفکّر مراقبتی تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 143-173]
  • تفکر مستقل شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 291-321]
  • تنظیم هیجان بررسی نقش میانجی کنترل توجه، تنظیم هیجان و انعطاف شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 77-98]

ح

  • حلقة کندوکاو داستان‌های فلسفی به مثابة متون درسی (امتیاز و ضرورت داستان‌ها از منظر بنیانگذاران برنامه فبک) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 241-266]

خ

  • خلاقیت بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 203-237]
  • خلاقیت رابطه کارکردهای اجرایی مغز با هوش و خلاقیت در مربیان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-76]
  • خلاقیت اثربخشی قصه خوانی دیالکتیکی بر بهبود خلاقیت دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 33-58]
  • خواندن تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
  • خودتعیین گری اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی خلاق و خودتعیین گری دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 167-188]
  • خودکارآمدی خلاق اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی خلاق و خودتعیین گری دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 167-188]

د

  • داستان فلسفی داستان‌های فلسفی به مثابة متون درسی (امتیاز و ضرورت داستان‌ها از منظر بنیانگذاران برنامه فبک) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 241-266]
  • داستان نوجوان ظرفیت داستان در تقویت تفکر انتقادی: ارزیابی داستان‌های نوجوانان از منظر تفکر انتقادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 133-165]
  • دانش‌آموز بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 203-237]
  • دانش‌آموزان شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 291-321]
  • دانش آموزان اثربخشی قصه خوانی دیالکتیکی بر بهبود خلاقیت دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 33-58]
  • دانش‌آموزان ابتدایی اثربخشی برنامه‌ی آموزش فلسفه برای کودکان(فبک) بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 267-293]
  • دوره دوم ابتدایی طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 323-3443]
  • دوره متوسطه شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 291-321]

ذ

  • ذهن‌آگاهی بررسی نقش میانجی کنترل توجه، تنظیم هیجان و انعطاف شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 77-98]

ر

  • رده سنی ۶ تا12 مقایسه معیارهای کودکان برای انتخاب کتاب براساس کتاب‌های پرخواننده کودکان، نظرات کودکان و مربیان کانون پرورش فکری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-326]
  • رغبت‌های کودکان مقایسه معیارهای کودکان برای انتخاب کتاب براساس کتاب‌های پرخواننده کودکان، نظرات کودکان و مربیان کانون پرورش فکری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-326]

س

  • سوژه‌گی کودکان هایدگر، کتاب‌های تصویری و دعوت از کودکان به تفکر تاملی: امیدواری به پیدایش سوژه‌های پساانسانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • سوکی تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای مربی اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 259-289]

ع

  • عاملیت کودک اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 259-289]

ف

  • فرایند یاددهی-یادگیری اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 259-289]
  • فرهاد حسن‌زاده تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 143-173]
  • فضای هیجانی - ادراکات حسی - طراحی معماری واکاوی فضاهای معماری در بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر تحریک هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 189-214]
  • فلسفه اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 175-201]
  • فلسفه برای کودک مقایسه اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری برانعطاف پذیری روانشناختی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 215-239]
  • فلسفه برای کودکان تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
  • فلسفه برای کودکان اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 175-201]
  • فلسفه برای کودکان و نوجوانان داستان‌های فلسفی به مثابة متون درسی (امتیاز و ضرورت داستان‌ها از منظر بنیانگذاران برنامه فبک) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 241-266]
  • فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]

ق

  • قصه گویی اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]
  • قضاوت اخلاقی اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]

ک

  • کارکردهای اجرایی رابطه کارکردهای اجرایی مغز با هوش و خلاقیت در مربیان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-76]
  • کتاب مقایسه معیارهای کودکان برای انتخاب کتاب براساس کتاب‌های پرخواننده کودکان، نظرات کودکان و مربیان کانون پرورش فکری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-326]
  • کتاب تفکر وسبک زندگی تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
  • کتاب‌های تصویری هایدگر، کتاب‌های تصویری و دعوت از کودکان به تفکر تاملی: امیدواری به پیدایش سوژه‌های پساانسانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • کتب فارسی طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 323-3443]
  • کنترل توجه بررسی نقش میانجی کنترل توجه، تنظیم هیجان و انعطاف شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 77-98]

م

  • مارتین هایدگر هایدگر، کتاب‌های تصویری و دعوت از کودکان به تفکر تاملی: امیدواری به پیدایش سوژه‌های پساانسانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • متون درسی داستان‌های فلسفی به مثابة متون درسی (امتیاز و ضرورت داستان‌ها از منظر بنیانگذاران برنامه فبک) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 241-266]
  • متیو لیپمن تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 143-173]
  • محتوای آموزشی داستان‌های فلسفی به مثابة متون درسی (امتیاز و ضرورت داستان‌ها از منظر بنیانگذاران برنامه فبک) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 241-266]
  • محتوای فلسفی ظرفیت داستان در تقویت تفکر انتقادی: ارزیابی داستان‌های نوجوانان از منظر تفکر انتقادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 133-165]
  • مسئولیت پذیری اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی اثربخشی برنامه‌ی آموزش فلسفه برای کودکان(فبک) بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 267-293]
  • مهارت های تفکر بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-258]
  • مهارت‌های خودآگاهی تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 143-173]
  • مهارت‌های فکری ظرفیت داستان در تقویت تفکر انتقادی: ارزیابی داستان‌های نوجوانان از منظر تفکر انتقادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 133-165]
  • مهارت‌های مغفول طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 323-3443]

ن

  • نو‌آموزان پیش‌دبستانی اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 175-201]
  • نوجوانان مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 61-89]
  • نوشتن تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]

و

  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]

ه

  • هماهنگی مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 61-89]
  • هوش رابطه کارکردهای اجرایی مغز با هوش و خلاقیت در مربیان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-76]
  • هوش کلامی طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 323-3443]
  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 175-201]

ی

  • یادگیری اولیه زبان خارجی بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-258]