آ
-
آموزش
اثربخشی آموزش فلسفه بر هوش هیجانی نوآموزان پسر در مقطع پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
آموزش علوم-تجربی و کار و فناوری
تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
آموزش فلسفه
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
ا
-
احترام
اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
استدلال
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
استقلال
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
الگوهای برنامه درسی پیش دبستانی
اشارات تربیتی الگوهای برنامهدرسی دوره پیشدبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
انگیزش یادگیری
تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]
ب
-
بازی حرکتی ورزشی
مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
بازی مجازی
مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
برنامة فبک
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
بسته آموزشی
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر مهارتهای مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
پ
-
پرخاشگری
مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
پیکسی
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
تربیت اخلاقی
تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
تفکر
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
تفکر انتقادی
بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
تفکر خلاق
تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
تفکّر مراقبتی
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
تفکر مستقل
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
خ
-
خلاقیت
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
خواندن
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401]
د
-
دانشآموز
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
دانشآموزان
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
دوره دوم ابتدایی
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر مهارتهای مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
دوره متوسطه
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
س
-
سوکی
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401]
ص
-
صلاحیت حرفهای مربی
اشارات تربیتی الگوهای برنامهدرسی دوره پیشدبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]
ع
-
عاملیت کودک
اشارات تربیتی الگوهای برنامهدرسی دوره پیشدبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]
ف
-
فرایند یاددهی-یادگیری
اشارات تربیتی الگوهای برنامهدرسی دوره پیشدبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
فرهاد حسنزاده
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
فلسفه
اثربخشی آموزش فلسفه بر هوش هیجانی نوآموزان پسر در مقطع پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
فلسفه برای کودکان
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
فلسفه برای کودکان
اثربخشی آموزش فلسفه بر هوش هیجانی نوآموزان پسر در مقطع پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی
تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]
ق
-
قصه گویی
اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
قضاوت اخلاقی
اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
ک
-
کتاب تفکر وسبک زندگی
تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
کتب فارسی
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر مهارتهای مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
م
-
متیو لیپمن
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
مسئولیت پذیری
اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
مهارت های تفکر
بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
مهارتهای خودآگاهی
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
مهارتهای مغفول
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر مهارتهای مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
ن
-
نوآموزان پیشدبستانی
اثربخشی آموزش فلسفه بر هوش هیجانی نوآموزان پسر در مقطع پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
نوجوانان
مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
نوشتن
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401]
و
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]
ه
-
هماهنگی
مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
هوش کلامی
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر مهارتهای مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
-
هوش هیجانی
اثربخشی آموزش فلسفه بر هوش هیجانی نوآموزان پسر در مقطع پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
ی
-
یادگیری اولیه زبان خارجی
بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد