نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • آموزش علوم-تجربی و کار و فناوری تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • آموزش فلسفه بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]

ا

  • احترام اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • استدلال بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • استقلال شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • الگوهای برنامه درسی پیش دبستانی اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • انگیزش یادگیری‌ تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]

ب

  • بازی حرکتی ورزشی مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • بازی مجازی مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • برنامة فبک تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • بسته آموزشی طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]

پ

  • پرخاشگری مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • پیکسی تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • تربیت اخلاقی تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • تفکر شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • تفکر انتقادی بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • تفکر خلاق تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • تفکّر مراقبتی تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • تفکر مستقل شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]

خ

  • خلاقیت بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • خواندن تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401]

د

  • دانش‌آموز بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • دانش‌آموزان شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • دوره دوم ابتدایی طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • دوره متوسطه شناسایی شاخص‌های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401]

س

  • سوکی تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای مربی اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]

ع

  • عاملیت کودک اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]

ف

  • فرایند یاددهی-یادگیری اشارات تربیتی الگوهای برنامه‌درسی دوره پیش‌دبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفه‌ای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • فرهاد حسن‌زاده تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • فلسفه اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • فلسفه برای کودکان تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • فلسفه برای کودکان اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1401]

ق

  • قصه گویی اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • قضاوت اخلاقی اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]

ک

  • کتاب تفکر وسبک زندگی تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • کتب فارسی طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]

م

  • متیو لیپمن تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • مسئولیت پذیری اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • مهارت های تفکر بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • مهارت‌های خودآگاهی تحلیل رمان‌های نوجوان فرهاد حسن‌زاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستان‌های گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • مهارت‌های مغفول طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]

ن

  • نو‌آموزان پیش‌دبستانی اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • نوجوانان مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • نوشتن تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفه‌برای‌کودکان با تاکید بررمان‌‌های سوکی ‌و پیکسی و کتاب‌ راهنمای آن‌ها [دوره 13، شماره 1، 1401]

و

  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401]

ه

  • هماهنگی مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • هوش کلامی طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401]
  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش ‌فلسفه بر هوش هیجانی نو‌آموزان پسر در مقطع پیش‌دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401]

ی

  • یادگیری اولیه زبان خارجی بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401]