نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تفکر بررسی مهارت‌‌های تفکر انتقادی در رمان‌‌های برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
  • آموزش تفکر روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
  • آموزش تفکر فراشناخت تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت‌شده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
  • آموزش راهبردی تفکر اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
  • آموزش و پرورش ویتگنشتاین و طرحواره‌های ذهنی:دلالت‌هایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]

ا

  • اختلال‌های روان‌تنی تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقه‌های کندوکاو فلسفی در کاهش نشانه‌های اختلالات روان‌تنی دانش‌آموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]
  • ادبیات کودک و نوجوان بررسی آموزه‌‌های ایدئولوژیک در پاره‌‌ای از آثار ادبیات کودک ایران در گروه‌‌‌های سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
  • اسطوره کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
  • انعطاف‌‌پذیری تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
  • ایدئولوژی بررسی آموزه‌‌های ایدئولوژیک در پاره‌‌ای از آثار ادبیات کودک ایران در گروه‌‌‌های سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]

ب

پ

  • پارادوکس اقتدار و آزادی بررسی شگردهای جلوه‏گری مقوله‏های «اقتدار و آزادی» در داستان‏های فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
  • پایان‌بندی غیرتلقینی خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
  • پردازش اطلاعات تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]
  • پرسشگری اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
  • پرسشگری متقابل هدایت‌شده تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت‌شده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]

ت

  • ترس از مرگ کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
  • تعلیم وتربیت روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
  • تعمق تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
  • تفکر تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]
  • تفکر بررسی شگردهای جلوه‏گری مقوله‏های «اقتدار و آزادی» در داستان‏های فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
  • تفکر اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
  • تفکر انتقادی بررسی مهارت‌‌های تفکر انتقادی در رمان‌‌های برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
  • تفکر انتقادی تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت‌شده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
  • تکنولوژی آموزشی روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
  • تکنولوژی مدرن روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
  • توانایی حل مسائل ریاضی تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]

ج

  • جامعیت تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]

ح

  • حلقۀ کندوکاو تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقه‌های کندوکاو فلسفی در کاهش نشانه‌های اختلالات روان‌تنی دانش‌آموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]

د

  • داستان کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
  • داستان‌های فلسفی خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
  • داستان‌های فلسفی تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقه‌های کندوکاو فلسفی در کاهش نشانه‌های اختلالات روان‌تنی دانش‌آموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]
  • داستان‌های کلاسیک فارسی خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
  • درنا کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
  • دستور نقش‌‌گرای هلیدی بررسی آموزه‌‌های ایدئولوژیک در پاره‌‌ای از آثار ادبیات کودک ایران در گروه‌‌‌های سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
  • دیویدسن ویتگنشتاین و طرحواره‌های ذهنی:دلالت‌هایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]

ذ

  • ذهن ویتگنشتاین و طرحواره‌های ذهنی:دلالت‌هایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
  • ذهنیت فلسفی تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]

ر

  • رمان نوجوان بررسی مهارت‌‌های تفکر انتقادی در رمان‌‌های برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
  • رویکرد تامپسون بررسی آموزه‌‌های ایدئولوژیک در پاره‌‌ای از آثار ادبیات کودک ایران در گروه‌‌‌های سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]

س

  • ساداکو کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
  • سنندج اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانش‌آموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]

ش

  • شگرد بررسی شگردهای جلوه‏گری مقوله‏های «اقتدار و آزادی» در داستان‏های فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]

ط

  • طرحوارة‌ ذهنی ویتگنشتاین و طرحواره‌های ذهنی:دلالت‌هایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]

ع

  • عناصر داستانی بررسی شگردهای جلوه‏گری مقوله‏های «اقتدار و آزادی» در داستان‏های فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]

ف

  • فلسفه برای کودکان بررسی مهارت‌‌های تفکر انتقادی در رمان‌‌های برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
  • فنّاوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]

ک

  • کتاب‏های داستانی‌‏ تصویری فارسی بررسی شگردهای جلوه‏گری مقوله‏های «اقتدار و آزادی» در داستان‏های فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
  • کندوکاوپذیری خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
  • کوبلرراس کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
  • کودک بررسی شگردهای جلوه‏گری مقوله‏های «اقتدار و آزادی» در داستان‏های فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]

م

  • مدرسه روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
  • مفاهیم فلسفی خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
  • مهارت‌های تفکر تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت‌شده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
  • مهارت‌‌های تفکر انتقادی فاسیونه بررسی مهارت‌‌های تفکر انتقادی در رمان‌‌های برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
  • مهارت‌های سطح بالاتر تفکر تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت‌شده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
  • مهارت‌های فکری خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله ‌‌و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]

ن

  • نسبیت طرحواره‌ای ویتگنشتاین و طرحواره‌های ذهنی:دلالت‌هایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]

و

  • ویتگنشتاین ویتگنشتاین و طرحواره‌های ذهنی:دلالت‌هایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]

ه

  • هوش تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]

ی

  • یادگیری مشارکتی تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت‌شده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]