نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ارزش‌های اخلاقی اثربخشی آموزش ارزش‌های اخلاقی (از طریق قصه‌گویی و پویانمایی) بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 239-262]
  • آموزش تفکر بررسی دیدگاه برساخت‌گرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزه‌های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 123-150]
  • آموزش فلسفه تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیط‌زیستی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
  • آموزش فلسفه برای کودکان تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 151-172]
  • آموزش فلسفه به کودکان اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
  • آموزش فلسفه به کودکان اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
  • آموزش مهارت تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
  • آموزش مهارت خلاقیت اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-45]
  • آموزش یوسی‌مس تأثیر کلاس‌های UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]

ا

  • احساس تنهایی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
  • ادراک کودک ادراکِ کودک در اندیشه‌های والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • ارزش‌آموزی مقایسه‌ بازی‌های سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزش‌آموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
  • ارزش اجتماعی مقایسه‌ بازی‌های سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزش‌آموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
  • ارزش اخلاقی مقایسه‌ بازی‌های سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزش‌آموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
  • اشتیاق تحصیلی ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
  • امیر نادری ادراکِ کودک در اندیشه‌های والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]

ب

  • بازی شناسایی و طبقه‌بندی انواع بازی‌های مراکز پیش‌دبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 209-237]
  • بازی سنتی مقایسه‌ بازی‌های سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزش‌آموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
  • بازی کودکانه ادراکِ کودک در اندیشه‌های والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • بازی نوین مقایسه‌ بازی‌های سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزش‌آموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
  • باورهای ماکیاولیستی بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
  • بچه‌ی‌ آدم بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان ‌«حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 47-73]
  • برساخت گرایی اجتماعی کودکی بررسی دیدگاه برساخت‌گرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزه‌های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 123-150]
  • بهزیستی ذهنی تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]

پ

  • پویانمایی اثربخشی آموزش ارزش‌های اخلاقی (از طریق قصه‌گویی و پویانمایی) بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 239-262]
  • پیش دبستان شناسایی و طبقه‌بندی انواع بازی‌های مراکز پیش‌دبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 209-237]
  • پیش دبستانی شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
  • پیک دانش‌آموز شناخت ویژگی‌ها و تغییرات گفتمان‌های کودک در مجله‌های «پیک دانش‌آموز» و «رشد دانش‌آموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]

ت

  • تحلیل گفتمان انتقادی شناخت ویژگی‌ها و تغییرات گفتمان‌های کودک در مجله‌های «پیک دانش‌آموز» و «رشد دانش‌آموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-45]
  • تفکر خلاق اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
  • تفکر خلاق ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
  • تفکر خلاق بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]

چ

  • چیرگی شناختی تأثیر کلاس‌های UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]

ح

  • حافظه فعال تأثیر کلاس‌های UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
  • حساسیت محیط‌زیستی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیط‌زیستی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
  • حی‌بن یقظان بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان ‌«حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 47-73]

خ

  • خلاقیت اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
  • خلاقیت اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-45]
  • خلاقیت تحلیل جنبه‌های تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • خلاقیت دانش آموزان بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • خودتنظیمی تحصیلی ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
  • خودتنظیمی هیجانی تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 151-172]

د

  • داستان فهم مضامین فلسفی داستان‌ها و حکایت‌های کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • داستان طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
  • داستان‌های فلسفی کودکان بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان ‌«حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 47-73]
  • دانش آموزان ابتدایی تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
  • دانش آموزان متوسطه دوم ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
  • دانش محیط‌زیستی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیط‌زیستی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
  • دورۀ ابتدایی فهم مضامین فلسفی داستان‌ها و حکایت‌های کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • دونده ادراکِ کودک در اندیشه‌های والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]

ر

  • رشد دانش‌آموز شناخت ویژگی‌ها و تغییرات گفتمان‌های کودک در مجله‌های «پیک دانش‌آموز» و «رشد دانش‌آموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
  • روابط شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
  • روش فلسفی بررسی دیدگاه برساخت‌گرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزه‌های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 123-150]

س

  • سبک تفکر بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • سرعت پردازش تأثیر کلاس‌های UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
  • سینمای ایران ادراکِ کودک در اندیشه‌های والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]

ش

  • شناخت شناسی شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]

ط

  • طبقه بندی بازی ها شناسایی و طبقه‌بندی انواع بازی‌های مراکز پیش‌دبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 209-237]

ع

  • عاطفه بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • عدالت توزیعی شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارت‌های فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 263-286]
  • فرهنگ مدرسه ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
  • فلسفه فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارت‌های فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 263-286]
  • فلسفه برای کودکان بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
  • فلسفه برای کودکان طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]

ق

  • قدرت شناخت ویژگی‌ها و تغییرات گفتمان‌های کودک در مجله‌های «پیک دانش‌آموز» و «رشد دانش‌آموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
  • قصه‌گویی اثربخشی آموزش ارزش‌های اخلاقی (از طریق قصه‌گویی و پویانمایی) بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 239-262]

ک

  • کتب فارسی ابتدایی فهم مضامین فلسفی داستان‌ها و حکایت‌های کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • کودک بررسی دیدگاه برساخت‌گرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزه‌های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 123-150]
  • کودک تحلیل جنبه‌های تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • کودکان تأثیر کلاس‌های UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
  • کودکان فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارت‌های فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 263-286]
  • کودکان پیش‌دبستانی اثربخشی آموزش ارزش‌های اخلاقی (از طریق قصه‌گویی و پویانمایی) بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 239-262]
  • کودکان کار تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 151-172]
  • کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]

گ

  • گروه سنی الف تحلیل جنبه‌های تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • گسلش شناختی طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
  • گفتمان کودک شناخت ویژگی‌ها و تغییرات گفتمان‌های کودک در مجله‌های «پیک دانش‌آموز» و «رشد دانش‌آموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]

م

  • مثبت اندیشی تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
  • مضامین فلسفی فهم مضامین فلسفی داستان‌ها و حکایت‌های کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • مهارت‌ اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-45]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش ارزش‌های اخلاقی (از طریق قصه‌گویی و پویانمایی) بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 239-262]
  • مهارت‌های فکری فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارت‌های فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 263-286]

ن

  • نا‌امیدی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
  • نظریه ذهن بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
  • نظریه ذهن. فلسفه برای کودکان. نابینا. دانش آموز بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کند و کاو بر نظریه ذهن دانش‌آموزان نابینا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 287-307]
  • نظریه لیپمن بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان ‌«حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 47-73]
  • نفع شخصی شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
  • نقاشی تحلیل جنبه‌های تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • نگرانی محیط‌زیستی تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیط‌زیستی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
  • نیازمندی شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]

و

  • والتر بنیامین ادراکِ کودک در اندیشه‌های والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • وسواس فکری- جبری طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 75-98]
  • ون لیون شناخت ویژگی‌ها و تغییرات گفتمان‌های کودک در مجله‌های «پیک دانش‌آموز» و «رشد دانش‌آموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]

ه

  • هوش هیجانی معلمان بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]