نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار کودکانه احمدرضا احمدی تحلیل شگردهای وانمودگی و بی‌مرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستان‌های کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
  • آرم‌های مربوط به کودکان تجزیه و تحلیل فرم و رنگ آرم‌های مربوط به کودکان با تاکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-148]
  • آموزش مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
  • آموزش چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
  • آموزش فلسفه مهارت‌های تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]
  • آموزش فلسفه شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
  • آموزش فلسفه برای کودکان اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 231-255]
  • آموزش فلسفه به کودکان اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
  • آموزش همدلی اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
  • آن‌سوی دریای مردگان بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آن‌سوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]

ا

  • اجتماع پژوهشی اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 231-255]
  • احساس تنهایی مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور و بازی درمانی گروهی والدین بر اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی و احساس تنهایی کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 257-276]
  • ادبیات عامه بازنماییِ فرایندهای شناختی‌‌ در قصۀ «خاله‌سوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
  • ادبیات کودک بازنماییِ فرایندهای شناختی‌‌ در قصۀ «خاله‌سوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
  • اشعار کودک و نوجوان مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
  • اضطراب تحصیلی اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 231-255]
  • اعتبارسنجی شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
  • اعتیاد به اینترنت بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
  • الگوی برنامة درسی شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
  • الگوی برنامه درسی طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
  • الگوی پریسما مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]
  • الگوی دلبستگی بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]

ب

  • بازی درمانی مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور و بازی درمانی گروهی والدین بر اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی و احساس تنهایی کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 257-276]
  • بازی هدایت شده شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
  • برنامه درسی شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
  • برنامه درسی طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
  • بعد سوم چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
  • بودریار تحلیل شگردهای وانمودگی و بی‌مرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستان‌های کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
  • بی‌مرزی تحلیل شگردهای وانمودگی و بی‌مرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستان‌های کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]

پ

  • پدیدار شناسی شناسایی ابعاد و مولفه‌های توسعه تفکر پژوهشی دانش‌آموزان در دوره‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-247]
  • پژوهش ترکیبی شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
  • پژوهش محور شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]

ت

  • تحلیل گفتمان بازنماییِ فرایندهای شناختی‌‌ در قصۀ «خاله‌سوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
  • تخیل بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آن‌سوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
  • تربیت مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
  • تسط بر خود اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
  • تفکر مهارت‌های تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]
  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
  • تفکر انتقادی بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستان‌های مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
  • تفکر انتقادی مهارت‌ها، گرایش‌ها و روش‌های تدریس تفکر انتقادی در برنامه‌های درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
  • تفکر خلاق نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیش‌بینی تنیدگی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
  • تفکر کودک تحلیل شگردهای وانمودگی و بی‌مرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستان‌های کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
  • تنیدگی تحصیلی نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیش‌بینی تنیدگی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
  • توسعه تفکر پژوهشی شناسایی ابعاد و مولفه‌های توسعه تفکر پژوهشی دانش‌آموزان در دوره‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-247]
  • توسعه فرهنگی بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
  • توسعه هنرهای نمایشی بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
  • تیزهوش نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیش‌بینی تنیدگی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]

خ

  • خلاقیت چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]

د

  • داستان بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستان‌های مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
  • داستان های کودکانه تحلیل شگردهای وانمودگی و بی‌مرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستان‌های کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
  • دانش آموزان شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
  • دانش‌آموزان ابتدایی اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
  • درک از حجم چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
  • دوره اوان کودکی شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
  • دوره اول متوسطه ایران طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
  • دوره های تحصیلی شناسایی ابعاد و مولفه‌های توسعه تفکر پژوهشی دانش‌آموزان در دوره‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-247]
  • دوره‌ی دوم ابتدایی تبیین الگوی آموزش سواد رسانه‌ای برای دانش‌آموزان دوره‌ی دوم ابتدایی بر اساس اصول فبک [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-26]

ذ

  • ذهن‌آگاهی نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیش‌بینی تنیدگی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
  • رشدِ شناختی بازنماییِ فرایندهای شناختی‌‌ در قصۀ «خاله‌سوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
  • رمان نوجوان بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آن‌سوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
  • روش‌های تدریس مهارت‌ها، گرایش‌ها و روش‌های تدریس تفکر انتقادی در برنامه‌های درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]

ژ

  • ژیلبر دوران بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آن‌سوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]

س

  • سازش نایافتگی مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور و بازی درمانی گروهی والدین بر اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی و احساس تنهایی کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 257-276]
  • سنتز پژوهی مهارت‌ها، گرایش‌ها و روش‌های تدریس تفکر انتقادی در برنامه‌های درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
  • سواد رسانه‌ای تبیین الگوی آموزش سواد رسانه‌ای برای دانش‌آموزان دوره‌ی دوم ابتدایی بر اساس اصول فبک [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-26]

ش

  • شایستگی اجتماعی اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
  • شعر کودک و نوجوان مهارت‌های تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]

ع

  • علوم پایه ششم ابتدایی شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
  • عناصر فرهنگ عامه مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]

ف

  • فرم و رنگ تجزیه و تحلیل فرم و رنگ آرم‌های مربوط به کودکان با تاکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-148]
  • فضای مجازی بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
  • فلسفه برای کودکان بازنماییِ فرایندهای شناختی‌‌ در قصۀ «خاله‌سوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
  • فلسفه برای کودکان (فبک) تبیین الگوی آموزش سواد رسانه‌ای برای دانش‌آموزان دوره‌ی دوم ابتدایی بر اساس اصول فبک [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-26]
  • فلسفه برای کودکان (فبک) طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]

ق

  • قصه بازنماییِ فرایندهای شناختی‌‌ در قصۀ «خاله‌سوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]

ک

  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
  • کودک بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستان‌های مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
  • کودک شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
  • کودکان دبستان مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]

م

  • متیو لیپمن بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستان‌های مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
  • مثنوی مولوی بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستان‌های مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
  • مدیریت زمان بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
  • مربی شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
  • مشکلات رفتاری بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
  • مطالعه مروری نظامند مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]
  • معرفت مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
  • منظومة روزانة تخیلات بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آن‌سوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
  • منظومة شبانة تخیلات بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آن‌سوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
  • مهارت‌ها و گرایش‌ها مهارت‌ها، گرایش‌ها و روش‌های تدریس تفکر انتقادی در برنامه‌های درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
  • مهارت‌های اجتماعی-هیجانی مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]
  • مهارت‌های زندگی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
  • مهارت‌های فکری مهارت‌های تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]

ن

  • نشانه‌های ارجاعی تجزیه و تحلیل فرم و رنگ آرم‌های مربوط به کودکان با تاکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-148]
  • نشانه‌های شکل‌گردانی تجزیه و تحلیل فرم و رنگ آرم‌های مربوط به کودکان با تاکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-148]
  • نگرش به مصرف مواد مخدر اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]

و

  • وانموده تحلیل شگردهای وانمودگی و بی‌مرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستان‌های کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]

ه

  • هنرهای نمایشی بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
  • هوش تجسمی- فضایی چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
  • هوش‌هیجانی نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیش‌بینی تنیدگی تحصیلی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]

ی

  • یاددهی- یادگیری شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]