.

Document Type : Scientific- research

Author

sayehandisheh

Abstract

.

  • اکه، ولفگانگ. (1389). قصر میمون­های قرمز، کمال بهروزنیا، تهران: افق.
  • باقری، خسرو (1394). فبک در ترازو، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
  • داروال، استیون. گیبارد، آلن. ریلتن، پیتر. (1381). نگاهی به فلسفه اخلاق در سده بیستم. مصطفی ملکیان، تهران: دفتر پژوهش و نشر سهروردی.
  • راجی، ملیحه (1395). کندوکاوی در مبانی و خاستگاه­های نظری-تربیتی فلسفه برای کودکان، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
  • فیشر، رابرت (1386). آموزش تفکر به کودکان، مسعود صفایی مقدم و افسانه نجاریان،اهواز: رسش.
  • فیشر، رابرت (89-1388). آموزش تفکر، غلامعلی سرمد، تهران: گاج.
  • قائدی، یحیی (1383). آموزش فلسفه به کودکان بررسی مبانی نظری، تهران: دواوین.
  • کم ، فیلیپ. ( 1389) با هم فکر کردن، کندوکاوهای فلسفی برای کلاس، ترجمه مژگان رشتچی، فرزانه شهرتاش، چاپ اول: تهران، انتشارات شهرتاش.
  • لیپمن، متیو. شارپ، آن. اسکانیان، فردریک (1395). فلسفه در کلاس درس، محمد زهیر باقری نوع‌پرست، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
  • لیپمن، متیو. (1388). «طرح­ها و تمرین­های بحث فلسفی»، نسیم ماحوزی، مجله فرهنگ، ش 69. بهار.
  • مکتبی فرد، لیلا (1389). «سیر تحول و شکل گیری مهارت­های تفکر انتقادی در داستان‌های تألیفی ایرانی برای کودکان و نوجوانان»، مجله تفکر و کودک، س 1، ش 1، بهار و تابستان.
  • مرادی، ماریه. پروین، بهناز. (1392) زنگ فلسفه، چاپ اول: تهران، انتشارات علم.
  • ناجی، سعید (1387). کندوکاو فلسفی برای کودکان و نوجوانان، تهران:  پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
  • ناجی، سعید (1390). کندوکاو فلسفی برای کودکان و نوجوانان، جلد دوم، تهران:  پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
  • ناجی، سعید (1394). راهنمای داستان‌های کندوکاو فلسفی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
  • یاری دهنوی، مراد (1394). درآمدی بر برنامه فلسفه برای کودکان، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.

 

  • Lipman,M.(2001). Dramatizing Philosophy, Critical and Creative Thinking 9(2) , 10-15
  • Lipman,M.(2003) Thinking in Education. Cambridge:Cambridge university Press
  • Plato. (1997). Complete Works .Edited with John.M. Cooper. Indianapolis, Cambridge.