.

Document Type : Scientific- research

Authors

Abstract

.

 قرآن، ترجمه: فولادوند.م. (1373). قم: دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی.
تمیم داری، ا. دانشگر، م. (1385)، زیبایی شناسی در قرآن کریم با رویکردی به عنصر داستان، (70): 141-128.
حسینی کوهساری،م.؛ شورچه،ع. حیاتی، س. (1394)، بررسی آراء مستشرقان درباره روش داستان پردازی قرآن، قرآن پژوهی خاورشناسان، (19): 129-108.
خامنه ای، ع. (1395). KHAMENEI.IR.
رضائی اصفهانی، م ع. (1389). تفسیر قرآن مهر. قم: عصر ظهور.
ستاری، ع. (1391). بررسی و نقد برنامه­ی فلسفه برای کودکان از منظر حکمت متعالیه. تفکر و کودک، 3 (2): 26-1.
سلیمانی ابهری، ه. (1387). آموزش فلسفی کودکان در نظام تعلیم و تربیت اسلامی. دانشگاه قم.  10 (1):  218-199.
طباطبائی، م. ح(1382). تفسیر المیزان، ج7و 11و 12و 13و 16، ترجمه محمد باقر موسوی همدانی، قم، دفتر انتشارات اسلامی.
عابدی، حیدرعلی(1389).کاربرد روش تحقیق پدیده­شناسی در علوم بالینی. راهبرد. 19 (54): 254-207.
عابدی، م و نوروزی، ر.ع. و حیدری، و مهرابی،(1396)، مولفه های فلسفه برای کودکان در آموزه های امام علی(ع)، دانشگاه اصفهان.(مقاله در دست چاپ).
علی زاده، ز. (1378)، مبانی نقد داستان از دیدگاه قرآن، هنر دینی، (2): 163-159.
فقیهی، م ع. و دهقانی، ر. (1394)، بررسی تفسیری تکرار قصه حضرت موسی در قرآن، مطالعات تفسیری، 6(22):24-7.
فیشر، ر. (1386). داستان هایی برای فکر کردن(سی داستان، سی مضمون)، ترجمه: جلیل شاهرودی لنگرودی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
لیپمن، م. (1389). لیزا کودکی در مدرسه، ترجمه: حمیده بحرینی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
مروجی، م. رمضانی، ف. عصاره، ف. (1389)، نگاهی به آموزش تفکر در قرآن کریم، رشد آموزش قرآن، (29): 48-44.
ناجی، س. (1388). برداشتی نو از تعلیم و تربیت اسلامی (بازیابی مؤلفه های برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان). فرهنگ، ویژه­نامه­ی فلسفه برای کودکان و نوجوانان. 69: 214-177.
ناجی، س. (1389). کندو کاو فلسفی برای کودکان و نوجوانان: گفت و گو با پیشگامان انقلابی نو در تعلیم و تربیت. ج1، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
هینس، ج. (1383). بپه های فیلسوف: یادگیری از طریق پرسشگری و گفت و گو در مدارس. ترجمه: عبدالرسول جمشیدیان و همکاران، قم: سماء قلم.
       Colaizzi, P. F. (1978). Psychological research as the phenomenologist views it. In R. S. Valle & King M. (Eds.), (n.d.). Existential phenomenological alternatives for psychology. New York: Plenum. 48-71.
Langdridge, D. (2007). Phenomenological psychology: Theory, research and method. London: Person Education Limited.
Lipman, M.(1980). Social  Inquiry, NJ:IAPC.