فهرست

چکیده

فهرست
 
 
روابط ساختاری نظریۀ ذهن با رفتار مخاطره‏آمیز در کودکان دارای کمبود توجه/ فزون‏کنشی با میانجی‏گری بدرفتاری روان‏شناختی
سودابه ارشادی منش، سارا دارابی، و رامین صحرایی ثابت؛ 1
کاربست معیار فبک در داستان «کلاغ‏ها»، اثر نادر ابراهیمی
فرشاد اسکندری شرفی؛ 31
اثربخشی آموزش مهارت‏های زندگی بر رشد عاطفی-اجتماعی، افکار خودکشی و حافظۀ هیجانی دانش‏آموزان خشونت‏دیده
فرشته پورمحسنی کلوری، هانیه محرمی، و ساحل هادیان آب شیب‏بندانی؛ 73
ارائۀ الگوی اهداف برنامۀ درسی فارسی دورۀ ابتدایی مبتنی بر تفکر انتقادی
پریچهر جبلی آده، محمد نوریان، و سودابه عضدالملکی؛ 101
اعتبار بخشی الگوی عوامل مؤثر بر فعالیت‏های خلاقانه دانش‏آموزان در درس ریاضی دورۀ اول متوسطه
امیرحسین داشته، محمد نوریان؛ و شیلا عسگرپور؛ 143
تحلیل محتوای پرسش‏های کتاب درسی تاریخ پایۀ دوازدهم رشتۀ علوم انسانی براساس مولفه‏های حیطۀ شناختی بلوم
نیره دلیر؛ 173
تأثیر آموزش دورۀ فلسفه برای کودکان بر مؤلفه‏های رضایت از زندگی دانش‏‏آموزان پسر در دوران همه‏گیری ویروس کرونا
علی رهایی، عفت عباسی، و رمضان برخورداری؛ 209
اندیشیدن کودک به مثابۀ مسئله‏ای فلسفی
حسین شقاقی؛ 231
اثربخشی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا بر تفکر خلاق و کارآفرینی دانش آموزان دختر اول دبستان
ملیحه قاسمی و معصومه باقرپور؛ 259
بررسی ویژگی‏های عناصر برنامهۀ درسی تربیت شهروند جهانی برای کودکان 7 تا 12 ساله
راضیه قهوچی خلیق، عیسی برقی، سهراب یزدانی، بهنام طالبی، و مصطفی شیخ زاده؛ 285
اثربخشی آموزش تفکر فلسفی به کودکان بر استرس تحصیلی، خویشتن‏داری و تفکر انتقادی دانش‏آموزان مقطع ششم ابتدایی
عذرا محمدپناه اردکان، عظیم شاه منصوری، شکوفه متقی، و فاطمه صانعی فر؛ 319
اثربخشی برنامۀ فلسفه برای کودکان بر تاب‏آوری و خودکارآمدی تحصیلی دانش‏آموزان پسر محروم از پدر
امیر مرادی و محسن کردلو؛ 349
تحلیل محتوای کتاب‏های مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس معیارهای برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان با جهت‏گیری آموزش چندفرهنگی
وریا نوروزی، یوسف ادیب، جهانگیر یاری حاج عطالو، و رحیم بدری گرگری؛ 387

عنوان مقاله [English]

.

چکیده [English]

.