احمدی، احمدرضا (1387)، در باغ بزرگ باران میبارید، تهران: نشر افق.
احمدی، احمدرضا (1385)، بهار بود، تهران: شباویز.
احمدی، احمدرضا (1380)، اسب و سیب و بهار، تهران: نشر ماهریز.
احمدی، بابک (1380)، حقیقت و زیبایی، چ پنجم، تهران: مرکز.
بیگربی، سی. وی. ای (1375)، دادا و سورئالیسم، ترجمة محسن افشار، چ چهارم، تهران: مرکز.
پاکپور، مانیا (1389)، بررسی ساز و کارهای دفاعی کودک از طریق تصویر و روایت داستان (قسمت دوم)،کتاب ماه کودک و نوجوان،س14 ، ش 160.
پاینده، حسین (1390)، داستان کوتاه در ایران، ج 3، تهران: نیلوفر.
پاینده، حسین (1383)، «فراداستان: سبکی از داستاننویسی در عصر پسامدرن»، کتاب ماه ادبیات و فلسفه، س 8، ش 84 .
تدینی، منصوره (1388)، پسامدرنیته در ادبیات داستانی ایران، تهران: نشر علم.
تسلیمی، علی (1390)، نقد ادبی، چ دوم، تهران: آمه.
تسلیمی، علی (1396)، پژوهشی انتقادی بر کتب ادبی، تهران: آمه.
حامدی شیروان، زهرا، شریفی، شهلا (1393).بررسی آموزه های ایدئولوژیک در پاره ای از آثار ادبیات کودک ایران در گروههای سنی «د»و «ه»، دو فصلنامه تفکر و کودک ،س4، ش2.
حجاری، محمد جواد و ناصر ملکی (1395)، «وانمودگی در داستان «سوفیا» از مصطفی مستور»، ایران نامگ، س1، ش 1.
حسینی، زهره. (1389). «فلسفه و کودکان». فصلنامه خردنامه صدرا، س10 .
حقیقی، مانی (1389)، وانمودهها در حقیقی (گزینش و ترجمه) سرگشتگی نشانهها نمونههایی از نقد پسامدرن، چ ششم، تهران: مرکز.
خانیکی ، هادی ، نوری راد، فاطمه، شاه حسینی، وحیده(1396). «مطالعه روند شکل گیری گفتگو در کلاس فلسفه برای کودکان»، دو فصلنامه تفکر و کودک، س 8 ، ش 2.
رشتچی،مژگان(1389)، «ادبیات داستانی کودکان و نقش آن در رشدتفکر»،دو فصلنامه تفکر وکودک،س2، ش 2.
شریفیان، مهدی و محسن لطفی عزیز (1392)، «وجودشناسی پسامدرن در داستان «رؤیا و کابوس»، نوشتة ابوتراب خسروی با تکیه بر نظریة وجودشناختی (برایان مک هیل)»، پژوهشنامه ادبیات داستانی، س1، ش 4.
شوالیه، ژان و آلن گربران (1387)، فرهنگ نمادها، ج 3، ترجمة سودابه فضائلی، تهران: جیحون .
شیخه،رضا، صفایی مقدم، مسعود، پاک سرشت، محمد جعفر،مرعشی، منصور(1398). «بررسی دیدگاه برساخت گرایی اجتماعی درباره کودکی و آموزه های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان». دو فصلنامه تفکر و کودک، پژوهشگاه علوم انسانی، س 10، ش 2.
صفایی مقدم، مسعود و دیگران (1389)، «بررسی تأثیر اجرای برنامه آموزشی فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر رشد قضاوت اخلاقی دانش آموزان...»، دوفصلنامه تفکر و کودک، س 1، ش 1.
غیبی، مژده و الخاص ویسی (1394)، «تجلی سه نمود حیوانی آناهیتا در افسانههای عامیانه ایرانی»، دو فصلنامة علوم ادبی، س 5 ، ش8 .
فروم، اریک (1388)، زبان از یاد رفته، ترجمه ابراهیم امانت، چ نهم، تهران، مروارید.
فیشر، رابرت (1386)، آموزش تفکر به کودکان، ترجمه مسعود صفایی مقدم و افسانه نجاریان، اهواز: نشر رسش.
کاسی، فاطمه (1399)، پدیدارشناسی بی مرزی در داستانهای کودکانه احمدرضا احمدی، تهران: ماه و خورشید
کم، فیلیپ (1392)، هم اندیشی روش پرورش مهارت های تفکر، ترجمه مریم خسرونژاد، تهران: قطره.
کوکبی، مرتضی ، حری، عباس، مکتبی فرد، لیلا (1389)، بررسی مهارت های تفکر انتقادی درداستان های کودکان و نوجوانان، مجله مطالعات ادبیات کودک، س1، ش2.
کیویستو،پیتر(1380)، اندیشه های بنیادی در جامعه شناسی، چ دوم، ترجمه منوچهرصبوری، تهران: نشر نی.
مجاوری آگاه، مسعود (1392)، «بررسی سبک و فضاهای سورئالیستی در تصویرسازی ادبیات داستانی»، کتاب ماه کودک و نوجوان،س16، ش 9.
محمودی، علیرضا، سوسن پسانین (1396)، «مؤلفههای پستمدرن مجموعة داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند، بیژن نجدی»، فصلنامة جستارهای داستانی در ادب فارسی، س5 ،ش1.
مقداری، صدیقه سادات (1395)، «تحلیل تطبیقی رنگ در کتابهای داستانی نوشته شده و ترجمه شده فارسی برای کودکان براساس الگوی پینتر (2008)»، فصلنامه پژوهشهای ادبی و بلاغی، س 4،ش 16.
نورتون، دونا (1382)، شناخت ادبیات کودکان، ترجمه منصوره راعی و دیگران، تهران: قلمرو.
Baudrillard,jean (1981) .'' Simulacres Et Simiulation'', Paris.
Baudrillard,jean (1976) . ''L echange Symbolique Et La Mort'', Paris.
احمدی، احمدرضا (1387)، در باغ بزرگ باران میبارید، تهران: نشر افق.
احمدی، احمدرضا (1385)، بهار بود، تهران: شباویز.
احمدی، احمدرضا (1380)، اسب و سیب و بهار، تهران: نشر ماهریز.
احمدی، بابک (1380)، حقیقت و زیبایی، چ پنجم، تهران: مرکز.
بیگربی، سی. وی. ای (1375)، دادا و سورئالیسم، ترجمة محسن افشار، چ چهارم، تهران: مرکز.
پاکپور، مانیا (1389)، بررسی ساز و کارهای دفاعی کودک از طریق تصویر و روایت داستان (قسمت دوم)،کتاب ماه کودک و نوجوان،س14 ، ش 160.
پاینده، حسین (1390)، داستان کوتاه در ایران، ج 3، تهران: نیلوفر.
پاینده، حسین (1383)، «فراداستان: سبکی از داستاننویسی در عصر پسامدرن»، کتاب ماه ادبیات و فلسفه، س 8، ش 84 .
تدینی، منصوره (1388)، پسامدرنیته در ادبیات داستانی ایران، تهران: نشر علم.
تسلیمی، علی (1390)، نقد ادبی، چ دوم، تهران: آمه.
تسلیمی، علی (1396)، پژوهشی انتقادی بر کتب ادبی، تهران: آمه.
حامدی شیروان، زهرا، شریفی، شهلا (1393).بررسی آموزه های ایدئولوژیک در پاره ای از آثار ادبیات کودک ایران در گروههای سنی «د»و «ه»، دو فصلنامه تفکر و کودک ،س4، ش2.
حجاری، محمد جواد و ناصر ملکی (1395)، «وانمودگی در داستان «سوفیا» از مصطفی مستور»، ایران نامگ، س1، ش 1.
حسینی، زهره. (1389). «فلسفه و کودکان». فصلنامه خردنامه صدرا، س10 .
حقیقی، مانی (1389)، وانمودهها در حقیقی (گزینش و ترجمه) سرگشتگی نشانهها نمونههایی از نقد پسامدرن، چ ششم، تهران: مرکز.
خانیکی ، هادی ، نوری راد، فاطمه، شاه حسینی، وحیده(1396). «مطالعه روند شکل گیری گفتگو در کلاس فلسفه برای کودکان»، دو فصلنامه تفکر و کودک، س 8 ، ش 2.
رشتچی،مژگان(1389)، «ادبیات داستانی کودکان و نقش آن در رشدتفکر»،دو فصلنامه تفکر وکودک،س2، ش 2.
شریفیان، مهدی و محسن لطفی عزیز (1392)، «وجودشناسی پسامدرن در داستان «رؤیا و کابوس»، نوشتة ابوتراب خسروی با تکیه بر نظریة وجودشناختی (برایان مک هیل)»، پژوهشنامه ادبیات داستانی، س1، ش 4.
شوالیه، ژان و آلن گربران (1387)، فرهنگ نمادها، ج 3، ترجمة سودابه فضائلی، تهران: جیحون .
شیخه،رضا، صفایی مقدم، مسعود، پاک سرشت، محمد جعفر،مرعشی، منصور(1398). «بررسی دیدگاه برساخت گرایی اجتماعی درباره کودکی و آموزه های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان». دو فصلنامه تفکر و کودک، پژوهشگاه علوم انسانی، س 10، ش 2.
صفایی مقدم، مسعود و دیگران (1389)، «بررسی تأثیر اجرای برنامه آموزشی فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر رشد قضاوت اخلاقی دانش آموزان...»، دوفصلنامه تفکر و کودک، س 1، ش 1.
غیبی، مژده و الخاص ویسی (1394)، «تجلی سه نمود حیوانی آناهیتا در افسانههای عامیانه ایرانی»، دو فصلنامة علوم ادبی، س 5 ، ش8 .
فروم، اریک (1388)، زبان از یاد رفته، ترجمه ابراهیم امانت، چ نهم، تهران، مروارید.
فیشر، رابرت (1386)، آموزش تفکر به کودکان، ترجمه مسعود صفایی مقدم و افسانه نجاریان، اهواز: نشر رسش.
کاسی، فاطمه (1399)، پدیدارشناسی بی مرزی در داستانهای کودکانه احمدرضا احمدی، تهران: ماه و خورشید
کم، فیلیپ (1392)، هم اندیشی روش پرورش مهارت های تفکر، ترجمه مریم خسرونژاد، تهران: قطره.
کوکبی، مرتضی ، حری، عباس، مکتبی فرد، لیلا (1389)، بررسی مهارت های تفکر انتقادی درداستان های کودکان و نوجوانان، مجله مطالعات ادبیات کودک، س1، ش2.
کیویستو،پیتر(1380)، اندیشه های بنیادی در جامعه شناسی، چ دوم، ترجمه منوچهرصبوری، تهران: نشر نی.
مجاوری آگاه، مسعود (1392)، «بررسی سبک و فضاهای سورئالیستی در تصویرسازی ادبیات داستانی»، کتاب ماه کودک و نوجوان،س16، ش 9.
محمودی، علیرضا، سوسن پسانین (1396)، «مؤلفههای پستمدرن مجموعة داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند، بیژن نجدی»، فصلنامة جستارهای داستانی در ادب فارسی، س5 ،ش1.
مقداری، صدیقه سادات (1395)، «تحلیل تطبیقی رنگ در کتابهای داستانی نوشته شده و ترجمه شده فارسی برای کودکان براساس الگوی پینتر (2008)»، فصلنامه پژوهشهای ادبی و بلاغی، س 4،ش 16.
نورتون، دونا (1382)، شناخت ادبیات کودکان، ترجمه منصوره راعی و دیگران، تهران: قلمرو.
Baudrillard,jean (1981) .'' Simulacres Et Simiulation'', Paris.
Baudrillard,jean (1976) . ''L echange Symbolique Et La Mort'', Paris.
احمدی، احمدرضا (1387)، در باغ بزرگ باران میبارید، تهران: نشر افق.
احمدی، احمدرضا (1385)، بهار بود، تهران: شباویز.
احمدی، احمدرضا (1380)، اسب و سیب و بهار، تهران: نشر ماهریز.
احمدی، بابک (1380)، حقیقت و زیبایی، چ پنجم، تهران: مرکز.
بیگربی، سی. وی. ای (1375)، دادا و سورئالیسم، ترجمة محسن افشار، چ چهارم، تهران: مرکز.
پاکپور، مانیا (1389)، بررسی ساز و کارهای دفاعی کودک از طریق تصویر و روایت داستان (قسمت دوم)،کتاب ماه کودک و نوجوان،س14 ، ش 160.
پاینده، حسین (1390)، داستان کوتاه در ایران، ج 3، تهران: نیلوفر.
پاینده، حسین (1383)، «فراداستان: سبکی از داستاننویسی در عصر پسامدرن»، کتاب ماه ادبیات و فلسفه، س 8، ش 84 .
تدینی، منصوره (1388)، پسامدرنیته در ادبیات داستانی ایران، تهران: نشر علم.
تسلیمی، علی (1390)، نقد ادبی، چ دوم، تهران: آمه.
تسلیمی، علی (1396)، پژوهشی انتقادی بر کتب ادبی، تهران: آمه.
حامدی شیروان، زهرا، شریفی، شهلا (1393).بررسی آموزه های ایدئولوژیک در پاره ای از آثار ادبیات کودک ایران در گروههای سنی «د»و «ه»، دو فصلنامه تفکر و کودک ،س4، ش2.
حجاری، محمد جواد و ناصر ملکی (1395)، «وانمودگی در داستان «سوفیا» از مصطفی مستور»، ایران نامگ، س1، ش 1.
حسینی، زهره. (1389). «فلسفه و کودکان». فصلنامه خردنامه صدرا، س10 .
حقیقی، مانی (1389)، وانمودهها در حقیقی (گزینش و ترجمه) سرگشتگی نشانهها نمونههایی از نقد پسامدرن، چ ششم، تهران: مرکز.
خانیکی ، هادی ، نوری راد، فاطمه، شاه حسینی، وحیده(1396). «مطالعه روند شکل گیری گفتگو در کلاس فلسفه برای کودکان»، دو فصلنامه تفکر و کودک، س 8 ، ش 2.
رشتچی،مژگان(1389)، «ادبیات داستانی کودکان و نقش آن در رشدتفکر»،دو فصلنامه تفکر وکودک،س2، ش 2.
شریفیان، مهدی و محسن لطفی عزیز (1392)، «وجودشناسی پسامدرن در داستان «رؤیا و کابوس»، نوشتة ابوتراب خسروی با تکیه بر نظریة وجودشناختی (برایان مک هیل)»، پژوهشنامه ادبیات داستانی، س1، ش 4.
شوالیه، ژان و آلن گربران (1387)، فرهنگ نمادها، ج 3، ترجمة سودابه فضائلی، تهران: جیحون .
شیخه،رضا، صفایی مقدم، مسعود، پاک سرشت، محمد جعفر،مرعشی، منصور(1398). «بررسی دیدگاه برساخت گرایی اجتماعی درباره کودکی و آموزه های آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان». دو فصلنامه تفکر و کودک، پژوهشگاه علوم انسانی، س 10، ش 2.
صفایی مقدم، مسعود و دیگران (1389)، «بررسی تأثیر اجرای برنامه آموزشی فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر رشد قضاوت اخلاقی دانش آموزان...»، دوفصلنامه تفکر و کودک، س 1، ش 1.
غیبی، مژده و الخاص ویسی (1394)، «تجلی سه نمود حیوانی آناهیتا در افسانههای عامیانه ایرانی»، دو فصلنامة علوم ادبی، س 5 ، ش8 .
فروم، اریک (1388)، زبان از یاد رفته، ترجمه ابراهیم امانت، چ نهم، تهران، مروارید.
فیشر، رابرت (1386)، آموزش تفکر به کودکان، ترجمه مسعود صفایی مقدم و افسانه نجاریان، اهواز: نشر رسش.
کاسی، فاطمه (1399)، پدیدارشناسی بی مرزی در داستانهای کودکانه احمدرضا احمدی، تهران: ماه و خورشید
کم، فیلیپ (1392)، هم اندیشی روش پرورش مهارت های تفکر، ترجمه مریم خسرونژاد، تهران: قطره.
کوکبی، مرتضی ، حری، عباس، مکتبی فرد، لیلا (1389)، بررسی مهارت های تفکر انتقادی درداستان های کودکان و نوجوانان، مجله مطالعات ادبیات کودک، س1، ش2.
کیویستو،پیتر(1380)، اندیشه های بنیادی در جامعه شناسی، چ دوم، ترجمه منوچهرصبوری، تهران: نشر نی.
مجاوری آگاه، مسعود (1392)، «بررسی سبک و فضاهای سورئالیستی در تصویرسازی ادبیات داستانی»، کتاب ماه کودک و نوجوان،س16، ش 9.
محمودی، علیرضا، سوسن پسانین (1396)، «مؤلفههای پستمدرن مجموعة داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند، بیژن نجدی»، فصلنامة جستارهای داستانی در ادب فارسی، س5 ،ش1.
مقداری، صدیقه سادات (1395)، «تحلیل تطبیقی رنگ در کتابهای داستانی نوشته شده و ترجمه شده فارسی برای کودکان براساس الگوی پینتر (2008)»، فصلنامه پژوهشهای ادبی و بلاغی، س 4،ش 16.
نورتون، دونا (1382)، شناخت ادبیات کودکان، ترجمه منصوره راعی و دیگران، تهران: قلمرو.
Baudrillard,jean (1981) .'' Simulacres Et Simiulation'', Paris.
Baudrillard,jean (1976) . ''L echange Symbolique Et La Mort'', Paris.