اسفیجانی، اعظم.(1397). بررسی تأثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی و رضایت دانشجویان. رویکردهای نوین آموزشی.1 (27):66- 45.
بخشی، حمید؛ میرجلیلی، نرگسالسادات؛ کاظمیزاده، زینب؛ ایرانمنش، فواد و استبرق، رئیسی. (1397). بررسی عوامل مؤثر انگیزش یادگیری از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان. مجله دندانپزشکی. ۳۱ (۱) :۴۹-۵۷.
پورسلیم، عباس، زمانی؛ منافی شرفآباد، کاظم.(1393). تأثیر یادگیری مشارکتی در تفکر خلاق دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهرستان کوهدشت، در درس علوم تجربی. تفکر وکودک, 5(9): 1-19
پورقاز، شیرین؛ توماج، عبدالجلال و رزاقیان گرمرودی، زهرا.(1399). تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان. فصلنامه پویش در آموزش علوم پایه، 6(18) ؛ 3-17.
جعفرخانی، فاطمه؛ جامعه بزرگ، زهرا.(1395). تاثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم. فصلنامه فناوری آموزش و یادگیری، 2(6)؛108-95.
حبیبی کلیبر، رامین. (1396).بررسی اثربخشی تدریس درس تفکر و پژوهش به شیوه مشارکتی بر تفکر خلاق و مهارتهای خواندن دانشآموزان پایه ششم ابتدایی. تفکر وکودک, 8(2): 1-20.
حسینی، منیره و اکبرآبادی، مینا.(1395). کاربرد واقعیت افزوده و فناوری هولوپورت در آموزش پزشکی. اولین کنفرانس ملی آینده مهندسی و تکنولوژی. 1- 11.
خاطری، الهه؛ پورروستایی اردکانی، سعید و زارعیزوارکی، اسماعیل.(1399).تأثیر فنآوری واقعیت افزوده در یادگیری دانشآموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی شهر تهران. فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی.10(3): 104 : 85.
صرامی، نسیبه و راستی، جواد و ماهر، مجتبی.(1395). بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی، دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها،اصفهان.
طالب، زهرا؛ محمودی، زهرا.(1397). واقعیت افزوده و مفاهیم و کاربرد آن در آموزش. دومین کنفرانس دانش و فناوری روانشناسی، علوم تربیتی و جامعه شناسی ایران، همایشهای توسعه محور دانش و فناوری سام ایرانیان.
عینی، ساناز و عبادی، متینه.(1399). نقش تفکر خلاق، ذهنآگاهی و هوشهیجانی در پیشبینی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش. تفکر و کودک، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 11(2): 185-210.
فارغ، سیدعلی و جعفری سیسی، میلاد.(1399). تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی، نشریه علمی فناوری آموزش،14(3)؛ 572- 582.
فلاحی، مریم.(1399). بررسی فنآوریهای نوین و کارکردهای آن در یادگیری، رشد فناوریهای آموزشی، 8(35)؛ 12-23.
محمودی، سید نورالدین. (1400).طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان). تفکر وکودک, 12(1).
مشعشعی، رزیتا؛ مقامی، حمیدرضا و زارعی زوارکی، اسماعیل.(1398). تأثیر فناوری واقعیت افزوده با بهرهگیری از مدل آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان. فصلنامه روانشناسی تربیتی، دانشگاه علامهطباطبایی، 15(51)؛ 127-145.
مهدی پور، مصطفی.(1393). تاثیر عوامل انگیزش یادگیری برعملکرد یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان). پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی. واحد رشت.
نوروزی، محسن و سامانی، بهزاد و لطفی، احسان.(1396). واقعیت افزوده و کاربردهای آن، سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر و مکانیک ایران، تهران.
Acer, C., Tekin-Iftar, E., & Yikmis, A. (2017). Effects of Mother-Delivered Social Stories and Video Modeling in Teaching Social Skills to Children with Autism Spectrum Disorders. The Journal of Special Education, 50(4), 215-226.
Al-Azawi, R., Albadi, A., Moghaddas, R. and Westlake, J., (2019). Exploring the Potential of Using Augmented Reality and Virtual Reality for STEM Education. In International Workshop on Learning Technology for Education in Cloud, Springer, Cham, 36-44.
Beckmann, J., & Weber, P. (2018). Cognitive presence in virtual collaborative learning: Assessing and improving critical thinking in online discussion forums. Interactive Technology and Smart Education, 13(1), 52-70.
Guzer, B., & Caner, H. (2014). The past, present and future of blended learning: An in depth analysis of literature. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116, 4596–4603.
Heinz, M., Büttner, S. and Röcker, C., (2019). Exploring training modes for industrial augmented reality learning. In Proceedings of the 12th ACM International Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, pp. 398-401. ACM.
Hua, J., Holton, K., Miller, A., Ibikunle, I. and Pico, C.C., (2019). Augmented Reality and Its Role in Abdominal Laparoscopic Surgical.
Huang, K.T., Ball, C., Francis, J., Ratan, R., Boumis, J. and Fordham, J., (2019) Augmented Versus Virtual Reality in Education: An Exploratory Study Examining Science Knowledge Retention When Using Augmented Reality/Virtual Reality Mobile Applications. Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, 22(2), pp.105-110.
Ibáñez MB, Di Serio Á, Villarán D, Kloos CD. (2016).Experimenting with electromagnetism using augmented reality: Impact on flow student experience and educational effectiveness. Computers & Education.; 71:1-3.
Ibanez, M. B., Di-Serio, A., Villaran-Molina, D., & Delgado-Kloos, C. (2015). Support for augmented reality simulation systems: The effects of scaffolding on learning outcomes and behavior patterns. IEEE Transactions on Learning Technologies, 9(1), 46-56.
Kashif, M., Samsi, S. Z. M., Awang, Z., & Mohamad, M. (2016). EXQ: measurement of healthcare experience quality in Malaysian settings: A contextualist perspective. International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing,10(2) :27-47
Khan Tasneem, Johnston Kevin, and Ophoff Jacques.(2019). The Impact of an Augmented Reality Application on Learning Motivation of Students. Hindawi Advances in Human-Computer Interaction, Article ID 7208494, 14.
McMahon, D. D., Cihak, D. F., Wright, R. E., & Bell, S. M. (2016). Augmented reality for teaching science vocabulary to postsecondary education students with intellectual disabilities and autism. Journal of Research on Technology in Education, 48(1), 38-56.
Ozdemir, M., Sahin, C., Arcagok, S., & Demir, M. K. (2018). The Effect of Augmented Reality Applications in the Learning Process: A Meta-Analysis Study. Eurasian Journal of Educational Research, 74, 165-186.
Sannikov S, Zhdanov F, Chebotarev P, Rabinovich P. (2015).Interactive educational content based on augmented reality and 3D visualization. Procedia Computer Science. 66:720-9.
Thiel T.(2019). Critical interventions into canonical spaces: augmented reality at the 2011 venice and Istanbul Biennials. In Geroimenko V (ed). Augmented Reality in Art. Switzerland: Springer; 31-60.
Welch.D. Mc Dowall.J.(2002) A Comparison of Creative Strategies in Teaching Undergraduate Students in the Visual Arts and Design.