خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی
فرشاد اسکندری شرفی، یونس رحمتی فیروزآبادی، و علینصرت فلاح؛ 1
مطالعۀ کیفی ابعاد چالشهای بازی کودکان در زندگی آپارتماننشینی
صدیقه باقری ورکانه و کوثر دهدست؛ 35
تاثیر برنامۀ درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان
محبوبه سلیمان پورعمران و ناهید یساولی؛ 57
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای
امیرحسین زنجانبر، حسین زارع، و بلقیس روشن؛ 75
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه کاری بر انعطافپذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی در دانشآموزان ابتدایی
باقر سرداری؛ 103
شناسایی عوامل تسهیلگر و بازدارندۀ پرورش روحیۀ پژوهندگی در کودکان
فاطمه صباغی و کیوان صالحی؛ 125
نقش باورهای معرفتشناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشآموزان
سهراب عبدی زرین و مجتبی سلیمانی؛ 159
طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دورۀ ابتدایی
نرگس عطریان و فرامرز عطریان؛ 181
تأثیر برنامۀ درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانشآموزان
ستاره کنعانی هرندی، محمد نوریان، داریوش نوروزی، و محمود عبایی کوپایی؛ 203
هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل بربا و مدل لنیک و کیل
پریسا گودرزی و محسن شعبانی؛ 231
شناسایی چالشهای آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیشدبستانی (یک مطالعۀ پدیدارشناسانه)
ساناز ماهری، علیرضا عراقیه، یحیی قائدی، امیر حسین مهدیزاده، پری سوسهابی؛ 259
طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنیبر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامۀ فلسفه برای کودکان)
سید نورالدین محمودی؛ 289