فهرست

چکیده

اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان براساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی
سپیده انصافی مهربانی، ایراندخت فیاض، سعید بهشتی، و علی دلاور؛ 1
اثربخشی آموزش راه‌بردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج‌شناختی دانش‌آموزان نارساخوان
جعفر بهادری خسروشاهی، رامین حبیبی کلیبر، جواد مصرآبادی، و لادن واقف؛ 29
هرمنوتیک به‌مثابۀ بستر برنامۀ فلسفه برای کودکان با تأکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر
فریده بهرامی و محمدرضا شمشیری؛ 55
پیش‌بینی انواع قلدری براساس زیرمقیاس‌های گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
معصومه ترکاشوند و هادی کرامتی؛ 93
اثربخشی بازی‌های فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی
رفیق حسنی و فرمیسک صفری؛ 111
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخۀ یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل‌مسئله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی
سهیلا حسین‌پور، سعید شریفی رهنمو، شریفه محمدی، و آیت‌اله فتحی؛ 133
مطالعۀ مبانی هستی‌شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به‌منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامۀ فلسفه برای کودکان
سیدعلی حسینی، اکبر رهنما، و رقیه موسوی؛ 157
شگردهای فکرورزی در داستان‌های فرهاد حسن‌زاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستان‌های گروه سنی الف، ب و ج)
فرحناز حیدری‌نسب، میرجلال‌الدین کزازی، و خلیل بیگ‌زاده؛ 181
بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی
علیرضا شوهانی، محمدتقی جهانی، و مهدی احمدی‌خواه؛ 213
اثربخشی اجرای برنامۀ فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان پسر بی‌سرپرست
علی‌اکبر کبیری، علی قاسمی، و سعید مذبوحی؛ 239
تحلیل مفهوم خداشناسی در داستان‌های کلر ژوبرت با تأکید بر آموزش مفاهیم دینی به کودکان
طواق گلدی گلشاهی؛ 265
رابطۀ الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجی‌گری سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان
عزت‌اله منجزی، همایون هارون رشیدی، و کبری کاظمیان مقدم؛ 301
 
 
 

عنوان مقاله [English]

Contents

چکیده [English]

.