ا
-
ادبیات کلاسیک فارسی
بایدها و نبایدهای بازنویسی حکایتهایی از ادبیات فارسی کلاسیک، بر پایۀ برنامۀ فبک (مطالعۀ موردی: مجموعه داستانی مثنوی مولوی و فلسفه برای کودکان) [دوره 15، شماره 1، 1403]
ب
-
بازنویسی
بایدها و نبایدهای بازنویسی حکایتهایی از ادبیات فارسی کلاسیک، بر پایۀ برنامۀ فبک (مطالعۀ موردی: مجموعه داستانی مثنوی مولوی و فلسفه برای کودکان) [دوره 15، شماره 1، 1403]
-
برنامۀ آموزشی فبک
تحلیل مجموعه داستان «قصّههای مجید» هوشنگ مرادی کرمانی براساس برنامۀ آموزشی فبک [دوره 15، شماره 1، 1403]
د
-
داستان فلسفی
بایدها و نبایدهای بازنویسی حکایتهایی از ادبیات فارسی کلاسیک، بر پایۀ برنامۀ فبک (مطالعۀ موردی: مجموعه داستانی مثنوی مولوی و فلسفه برای کودکان) [دوره 15، شماره 1، 1403]
ف
-
فبک
بایدها و نبایدهای بازنویسی حکایتهایی از ادبیات فارسی کلاسیک، بر پایۀ برنامۀ فبک (مطالعۀ موردی: مجموعه داستانی مثنوی مولوی و فلسفه برای کودکان) [دوره 15، شماره 1، 1403]
ق
-
قصّههای مجید
تحلیل مجموعه داستان «قصّههای مجید» هوشنگ مرادی کرمانی براساس برنامۀ آموزشی فبک [دوره 15، شماره 1، 1403]
م
-
متیو لیپمن
تحلیل مجموعه داستان «قصّههای مجید» هوشنگ مرادی کرمانی براساس برنامۀ آموزشی فبک [دوره 15، شماره 1، 1403]
-
مثنوی معنوی
بایدها و نبایدهای بازنویسی حکایتهایی از ادبیات فارسی کلاسیک، بر پایۀ برنامۀ فبک (مطالعۀ موردی: مجموعه داستانی مثنوی مولوی و فلسفه برای کودکان) [دوره 15، شماره 1، 1403]
-
مجموعه داستان
تحلیل مجموعه داستان «قصّههای مجید» هوشنگ مرادی کرمانی براساس برنامۀ آموزشی فبک [دوره 15، شماره 1، 1403]
ه
-
هوشنگ مرادی کرمانی
تحلیل مجموعه داستان «قصّههای مجید» هوشنگ مرادی کرمانی براساس برنامۀ آموزشی فبک [دوره 15، شماره 1، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد