ا
-
ادیب، یوسف
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
-
امیدینیا، مریم
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در رمانهای برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
ب
-
باقری نوعپرست، محمدزهیر
ویتگنشتاین و طرحوارههای ذهنی:دلالتهایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
-
بختیار نصرآبادی، حسنعلی
بررسی شگردهای جلوهگری مقولههای «اقتدار و آزادی» در داستانهای فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
-
بدری گرگری، رحیم
تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایتشده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
ج
-
جهانآرا، عبدالرحیم
تأثیر بازیهای رایانهای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]
ح
-
حامدی شیروان، زهرا
بررسی آموزههای ایدئولوژیک در پارهای از آثار ادبیات کودک ایران در گروههای سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
-
حیدری، محمدحسین
بررسی شگردهای جلوهگری مقولههای «اقتدار و آزادی» در داستانهای فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
خ
-
خانلری، مریم
تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایتشده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
د
-
دبیران، حکیمه
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
ز
-
زارع، حسین
تأثیر بازیهای رایانهای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]
س
-
سعید ناجی، سعید ناجی
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
-
سلطانی، منظر
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
-
سیف، اصغر
تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانشآموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
ش
-
شاطالبی، اکرم
تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقههای کندوکاو فلسفی در کاهش نشانههای اختلالات روانتنی دانشآموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]
-
شریفی، شهلا
بررسی آموزههای ایدئولوژیک در پارهای از آثار ادبیات کودک ایران در گروههای سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
-
شیروانی شیری، علی
بررسی شگردهای جلوهگری مقولههای «اقتدار و آزادی» در داستانهای فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
ص
-
صدیقی، مصطفی
کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
غ
-
غریبی، حسن
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
ف
-
فاطمه زیباکلام مفرد، فاطمه
ویتگنشتاین و طرحوارههای ذهنی:دلالتهایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
-
فتحی آذر، اسکندر
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
-
فیاض، ایراندخت
تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانشآموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
ق
-
قلیزاده، زلیخا
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
م
-
مؤمنی، عصمت
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در رمانهای برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
-
مجید حبیبی عراقی، لیلا
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
-
مکتبیفرد، لیلا
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در رمانهای برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
ن
-
ناجی، سعید
روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
-
نوری، سوده
تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانشآموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
ه
-
هاشمی، تورج
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
-
هدایتی، مهرنوش
تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقههای کندوکاو فلسفی در کاهش نشانههای اختلالات روانتنی دانشآموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد