آ
-
آموزش تفکر
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در رمانهای برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
-
آموزش تفکر
روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
-
آموزش تفکر فراشناخت
تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایتشده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
-
آموزش راهبردی تفکر
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
-
آموزش و پرورش
ویتگنشتاین و طرحوارههای ذهنی:دلالتهایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
ا
-
اختلالهای روانتنی
تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقههای کندوکاو فلسفی در کاهش نشانههای اختلالات روانتنی دانشآموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]
-
ادبیات کودک و نوجوان
بررسی آموزههای ایدئولوژیک در پارهای از آثار ادبیات کودک ایران در گروههای سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
-
اسطوره
کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
-
انعطافپذیری
تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانشآموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
-
ایدئولوژی
بررسی آموزههای ایدئولوژیک در پارهای از آثار ادبیات کودک ایران در گروههای سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
پ
-
پارادوکس اقتدار و آزادی
بررسی شگردهای جلوهگری مقولههای «اقتدار و آزادی» در داستانهای فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
-
پایانبندی غیرتلقینی
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
-
پردازش اطلاعات
تأثیر بازیهای رایانهای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]
-
پرسشگری
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
-
پرسشگری متقابل هدایتشده
تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایتشده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
ت
-
ترس از مرگ
کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
-
تعلیم وتربیت
روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
-
تعمق
تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانشآموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
-
تفکر
تأثیر بازیهای رایانهای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]
-
تفکر
بررسی شگردهای جلوهگری مقولههای «اقتدار و آزادی» در داستانهای فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
-
تفکر
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
-
تفکر انتقادی
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در رمانهای برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
-
تفکر انتقادی
تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایتشده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
-
تکنولوژی آموزشی
روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
-
تکنولوژی مدرن
روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
-
توانایی حل مسائل ریاضی
تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانشآموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
ج
-
جامعیت
تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانشآموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
ح
-
حلقۀ کندوکاو
تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقههای کندوکاو فلسفی در کاهش نشانههای اختلالات روانتنی دانشآموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]
د
-
داستان
کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
-
داستانهای فلسفی
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
-
داستانهای فلسفی
تأثیر گفتاشنود منطقی در حلقههای کندوکاو فلسفی در کاهش نشانههای اختلالات روانتنی دانشآموزان دختر 11 تا 12 سال شهر تهران [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 101-116]
-
داستانهای کلاسیک فارسی
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
-
درنا
کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
-
دستور نقشگرای هلیدی
بررسی آموزههای ایدئولوژیک در پارهای از آثار ادبیات کودک ایران در گروههای سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
-
دیویدسن
ویتگنشتاین و طرحوارههای ذهنی:دلالتهایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
ذ
-
ذهن
ویتگنشتاین و طرحوارههای ذهنی:دلالتهایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
-
ذهنیت فلسفی
تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانشآموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 121-139]
ر
-
رمان نوجوان
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در رمانهای برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
-
رویکرد تامپسون
بررسی آموزههای ایدئولوژیک در پارهای از آثار ادبیات کودک ایران در گروههای سنی «د» و «ه» [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 17-38]
س
-
ساداکو
کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
-
سنندج
اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر پرسشگری دانشآموزان پسر پایة پنجم ابتدایی شهر سنندج [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 79-92]
ش
-
شگرد
بررسی شگردهای جلوهگری مقولههای «اقتدار و آزادی» در داستانهای فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
ط
-
طرحوارة ذهنی
ویتگنشتاین و طرحوارههای ذهنی:دلالتهایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
ع
-
عناصر داستانی
بررسی شگردهای جلوهگری مقولههای «اقتدار و آزادی» در داستانهای فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
ف
-
فلسفه برای کودکان
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در رمانهای برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
-
فنّاوری اطلاعات و ارتباطات
تأثیر بازیهای رایانهای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]
ک
-
کتابهای داستانی تصویری فارسی
بررسی شگردهای جلوهگری مقولههای «اقتدار و آزادی» در داستانهای فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
-
کندوکاوپذیری
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
-
کوبلرراس
کودک، داستان کودک، و مواجهه با مفهوم مرگ تحلیل داستان «ساداکو و هزار درنای کاغذی» بر پایۀ نظریۀ کوبلرراس [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 53-73]
-
کودک
بررسی شگردهای جلوهگری مقولههای «اقتدار و آزادی» در داستانهای فارسی کودک [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 51-78]
م
-
مدرسه
روح تکنولوژی مدرن و جایگاه تفکر در مدارس (بررسی ارزش تفکر در تکنولوژی آموزشی رایج) [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 93-120]
-
مفاهیم فلسفی
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
-
مهارتهای تفکر
تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایتشده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
-
مهارتهای تفکر انتقادی فاسیونه
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در رمانهای برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 1-26]
-
مهارتهای سطح بالاتر تفکر
تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایتشده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
-
مهارتهای فکری
خوانش فلسفی گزیدۀ متون داستانی کلاسیک فارسی متناسب با اهداف برنامۀ فلسفه برای کودکان (گلستان سعدی، بوستان سعدی، مثنوی معنوی، کلیله و دمنه) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 75-100]
ن
-
نسبیت طرحوارهای
ویتگنشتاین و طرحوارههای ذهنی:دلالتهایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
و
-
ویتگنشتاین
ویتگنشتاین و طرحوارههای ذهنی:دلالتهایی برای آموزش کودکان [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 39-52]
ه
-
هوش
تأثیر بازیهای رایانهای بر چگونگی پردازش اطلاعات نوجوانان [دوره 4، شماره 7، 1392، صفحه 27-49]
ی
-
یادگیری مشارکتی
تأثیر آموزش راهبرد «پرسشگری متقابل هدایتشده در گروه همتایان» بر تفکر انتقادی دانشآموزان دختر پایۀ سوم راهنمایی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 1-16]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد