آ
-
آقایی، اصغر
تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
ا
-
ازنب، عطا
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]
-
اسمعیل زاده، تیمور
اجرای چندرسانهای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]
ب
-
بدری گرگری، رحیم
تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
ج
-
جعفری، عیسی
فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
-
جنگی، هانیه
تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانشآموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]
ح
-
حسام پور، سعید
بررسی ارتباط مهارتهای تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاهقرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
خ
-
خوشخوئی، منصور
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]
ر
-
رسول زاده، بهزاد
فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
-
رضایی شریف، علی
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 45-60]
-
رهنما، اکبر
تدوین، اعتبار سنجی، و رتبهبندی شاخصهای مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]
س
-
سیدکلان، سیدمحمد
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
-
سینایی نوبندگانی، هاله
بررسی ارتباط مهارتهای تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاهقرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
ع
-
علیخانی، مریم
تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
-
عیاری، لیلا
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
ک
-
کرمی، آزاد الله
اجرای چندرسانهای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]
-
کریمی، روح الله
«حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
-
کریمیان پور، غفار
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
م
-
مرعشی، منصور
کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
-
ملکی آوارسین، صادق
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
-
میرزامحمدی، محمد حسن
تدوین، اعتبار سنجی، و رتبهبندی شاخصهای مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]
ن
-
ناجی، سعید
کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
و
-
واحدی، زهرا
تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
-
واحدی، شهرام
تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانشآموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]
-
ویسی، مرضیه
تدوین، اعتبار سنجی، و رتبهبندی شاخصهای مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد