آ
-
آمیختگی مفهومی
بررسی ارتباط مهارتهای تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاهقرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
ا
-
اعتبارسنجی
تدوین، اعتبار سنجی، و رتبهبندی شاخصهای مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]
ت
-
تحلیل عاملی تأییدی
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 45-60]
-
تربیت اخلاقی
«حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
-
تفکر انتقادی
بررسی ارتباط مهارتهای تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاهقرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
-
تفکر انتقادی
تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
-
تفکر انتقادی
فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
-
تفکر انتقادی
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
-
تفکر فلسفی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]
ج
-
جو اجتماعی
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
چ
-
چندرسانهای
اجرای چندرسانهای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]
ح
-
حلقه کندوکاو
تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
-
حلقۀ کندوکاو اخلاقی
«حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
خ
-
خردورزی
اجرای چندرسانهای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]
-
خلاّقیت
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
د
-
داستان
کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
-
دانشآموزان
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
-
دانشآموزان
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 45-60]
-
دختر
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
ر
-
راهبرد خواندن ریاضی
تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانشآموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]
-
راهبردهای فراشناختی و عملکرد حل مسئله کلامی ریاضی
تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانشآموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]
-
روش SQRQCQ
تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانشآموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 113-126]
-
رویکرد سنتی ـ ارسطویی
«حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
س
-
سرزنش خود و فاجعه انگاری
تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
-
سرزنش دیگران
تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
-
سند برنامه درسی ملی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]
ش
-
شاخص حرفهای
تدوین، اعتبار سنجی، و رتبهبندی شاخصهای مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]
-
شاخص شخصیتی
تدوین، اعتبار سنجی، و رتبهبندی شاخصهای مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]
غ
-
غنای فلسفی
کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
-
فرم
کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
-
فسیونه
بررسی ارتباط مهارتهای تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاهقرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
-
فلسفه برای کودک
اجرای چندرسانهای فلسفه برای کودک (P4C) و بررسی تأثیر آن بر خردورزی دانش آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 1-21]
-
فلسفه برای کودکان
تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
-
فلسفه برای کودکان و نوجوانان
کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
-
فوکونیه و ترنر
بررسی ارتباط مهارتهای تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاهقرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
ک
-
کلاهقرمزی
بررسی ارتباط مهارتهای تفکر انتقادی و فرایندهای ساخت معنا در ذهن در یک نمایش از مجموعۀ کلاهقرمزی [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 19-44]
-
کنار آمدن و پذیرش
تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
م
-
مؤلفههای تفکر فلسفی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 37-62]
-
مثبت اندیشی
تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اصفهان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 61-86]
-
محتوا
کفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای کودکان و نوجوانان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 87-111]
-
مربی
تدوین، اعتبار سنجی، و رتبهبندی شاخصهای مربی آموزش فلسفه به کودکان [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 121-143]
-
مقیاس گرایش به تفکر انتقادی
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 45-60]
ن
-
نظام آموزشی
فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 23-36]
-
نظریۀ تبیین ارزشها
«حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
-
نظریۀ رشد قوۀ قضاوت اخلاقی پیاژه-کلبرگ
«حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
-
نظریۀ رفتارگرایی اسکینر
«حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
-
نظریۀ مراقبتی گیلیگان
«حلقۀ کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 63-98]
-
نوآوری
مقایسهی میزان گرایش دانشآموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی " [دوره 6، شماره 12، 1394، صفحه 99-120]
ه
-
هوش
تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
-
هوش اخلاقی
تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 11، 1394، صفحه 1-17]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد