آ
-
آثار کودکانه احمدرضا احمدی
تحلیل شگردهای وانمودگی و بیمرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستانهای کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
-
آرمهای مربوط به کودکان
تجزیه و تحلیل فرم و رنگ آرمهای مربوط به کودکان با تاکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-148]
-
آموزش
مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
-
آموزش
چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
-
آموزش فلسفه
مهارتهای تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]
-
آموزش فلسفه
شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
-
آموزش فلسفه برای کودکان
اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 231-255]
-
آموزش فلسفه به کودکان
اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
-
آموزش همدلی
اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
-
آنسوی دریای مردگان
بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آنسوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
ا
-
اجتماع پژوهشی
اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 231-255]
-
احساس تنهایی
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور و بازی درمانی گروهی والدین بر اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی و احساس تنهایی کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 257-276]
-
ادبیات عامه
بازنماییِ فرایندهای شناختی در قصۀ «خالهسوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
-
ادبیات کودک
بازنماییِ فرایندهای شناختی در قصۀ «خالهسوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
-
اشعار کودک و نوجوان
مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
-
اضطراب تحصیلی
اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 231-255]
-
اعتبارسنجی
شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
-
اعتیاد به اینترنت
بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانههای اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
-
الگوی برنامة درسی
شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
-
الگوی برنامه درسی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
-
الگوی پریسما
مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]
-
الگوی دلبستگی
بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانههای اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
ب
-
بازی درمانی
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور و بازی درمانی گروهی والدین بر اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی و احساس تنهایی کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 257-276]
-
بازی هدایت شده
شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
برنامه درسی
شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
-
برنامه درسی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
-
بعد سوم
چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
-
بودریار
تحلیل شگردهای وانمودگی و بیمرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستانهای کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
-
بیمرزی
تحلیل شگردهای وانمودگی و بیمرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستانهای کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
پ
-
پدیدار شناسی
شناسایی ابعاد و مولفههای توسعه تفکر پژوهشی دانشآموزان در دورههای تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-247]
-
پژوهش ترکیبی
شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
-
پژوهش محور
شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
ت
-
تحلیل گفتمان
بازنماییِ فرایندهای شناختی در قصۀ «خالهسوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
-
تخیل
بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آنسوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
-
تربیت
مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
-
تسط بر خود
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
-
تفکر
مهارتهای تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]
-
تفکر انتقادی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
-
تفکر انتقادی
بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستانهای مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
-
تفکر انتقادی
مهارتها، گرایشها و روشهای تدریس تفکر انتقادی در برنامههای درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
-
تفکر خلاق
نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیشبینی تنیدگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
-
تفکر کودک
تحلیل شگردهای وانمودگی و بیمرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستانهای کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
-
تنیدگی تحصیلی
نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیشبینی تنیدگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
-
توسعه تفکر پژوهشی
شناسایی ابعاد و مولفههای توسعه تفکر پژوهشی دانشآموزان در دورههای تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-247]
-
توسعه فرهنگی
بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
-
توسعه هنرهای نمایشی
بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
-
تیزهوش
نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیشبینی تنیدگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
خ
-
خلاقیت
چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
د
-
داستان
بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستانهای مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
-
داستان های کودکانه
تحلیل شگردهای وانمودگی و بیمرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستانهای کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
-
دانش آموزان
شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
-
دانشآموزان ابتدایی
اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
-
درک از حجم
چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
-
دوره اوان کودکی
شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
دوره اول متوسطه ایران
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
-
دوره های تحصیلی
شناسایی ابعاد و مولفههای توسعه تفکر پژوهشی دانشآموزان در دورههای تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-247]
-
دورهی دوم ابتدایی
تبیین الگوی آموزش سواد رسانهای برای دانشآموزان دورهی دوم ابتدایی بر اساس اصول فبک [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-26]
ذ
-
ذهنآگاهی
نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیشبینی تنیدگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
ر
-
رسانههای اجتماعی
بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانههای اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
-
رشدِ شناختی
بازنماییِ فرایندهای شناختی در قصۀ «خالهسوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
-
رمان نوجوان
بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آنسوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
-
روشهای تدریس
مهارتها، گرایشها و روشهای تدریس تفکر انتقادی در برنامههای درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
ژ
-
ژیلبر دوران
بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آنسوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
س
-
سازش نایافتگی
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور و بازی درمانی گروهی والدین بر اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی و احساس تنهایی کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 257-276]
-
سنتز پژوهی
مهارتها، گرایشها و روشهای تدریس تفکر انتقادی در برنامههای درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
-
سواد رسانهای
تبیین الگوی آموزش سواد رسانهای برای دانشآموزان دورهی دوم ابتدایی بر اساس اصول فبک [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-26]
ش
-
شایستگی اجتماعی
اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
-
شعر کودک و نوجوان
مهارتهای تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]
ع
-
علوم پایه ششم ابتدایی
شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
-
عناصر فرهنگ عامه
مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
ف
-
فرم و رنگ
تجزیه و تحلیل فرم و رنگ آرمهای مربوط به کودکان با تاکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-148]
-
فضای مجازی
بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانههای اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
-
فلسفه برای کودکان
بازنماییِ فرایندهای شناختی در قصۀ «خالهسوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
-
فلسفه برای کودکان (فبک)
تبیین الگوی آموزش سواد رسانهای برای دانشآموزان دورهی دوم ابتدایی بر اساس اصول فبک [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-26]
-
فلسفه برای کودکان (فبک)
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
ق
-
قصه
بازنماییِ فرایندهای شناختی در قصۀ «خالهسوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
ک
-
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
-
کودک
بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستانهای مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
-
کودک
شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
کودکان دبستان
مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]
م
-
متیو لیپمن
بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستانهای مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
-
مثنوی مولوی
بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستانهای مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
-
مدیریت زمان
بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانههای اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
-
مربی
شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
مشکلات رفتاری
بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانههای اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
-
مطالعه مروری نظامند
مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]
-
معرفت
مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
-
منظومة روزانة تخیلات
بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آنسوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
-
منظومة شبانة تخیلات
بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آنسوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
-
مهارتها و گرایشها
مهارتها، گرایشها و روشهای تدریس تفکر انتقادی در برنامههای درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
-
مهارتهای اجتماعی-هیجانی
مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]
-
مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
-
مهارتهای فکری
مهارتهای تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]
ن
-
نشانههای ارجاعی
تجزیه و تحلیل فرم و رنگ آرمهای مربوط به کودکان با تاکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-148]
-
نشانههای شکلگردانی
تجزیه و تحلیل فرم و رنگ آرمهای مربوط به کودکان با تاکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-148]
-
نگرش به مصرف مواد مخدر
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
و
-
وانموده
تحلیل شگردهای وانمودگی و بیمرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستانهای کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
ه
-
هنرهای نمایشی
بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
-
هوش تجسمی- فضایی
چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
-
هوشهیجانی
نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیشبینی تنیدگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
ی
-
یاددهی- یادگیری
شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد