آ
-
آشوری، هنگامه
بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستانهای مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
ا
-
اسدی، فائزه
شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
انصاری، سعید
تبیین الگوی آموزش سواد رسانهای برای دانشآموزان دورهی دوم ابتدایی بر اساس اصول فبک [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-26]
-
ایزد، عباس
شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
ب
-
باردل، محمّد
مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
پ
-
پیری، موسی
اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 231-255]
ت
-
ترابی، نغمه
نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیشبینی تنیدگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
-
تمنایی فر، شیما
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور و بازی درمانی گروهی والدین بر اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی و احساس تنهایی کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 257-276]
ج
-
جبلی آده، پریچهر
مهارتها، گرایشها و روشهای تدریس تفکر انتقادی در برنامههای درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
چ
-
چالاک، سارا
بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آنسوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
ح
-
حبیبی کلیبر، رامین
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی (تفکر انتقادی) بر تسلط بر خود و نگرش به مصرف مواد مخدر در دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
خ
-
خدادادی، اعظم السادات
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور و بازی درمانی گروهی والدین بر اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی و احساس تنهایی کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 257-276]
د
-
درویش زاده، گلناز
بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانههای اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
-
دیبایی صابر، محسن
شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
ر
-
رازقی، ثریا
بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستانهای مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
-
رسولی، سیده عصمت
شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
-
رسولی، معصومه
چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
ز
-
زارع، حسین
بازنماییِ فرایندهای شناختی در قصۀ «خالهسوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
-
زنجانبر، امیر حسین
بازنماییِ فرایندهای شناختی در قصۀ «خالهسوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 71-94]
س
-
سام خانیانی، علی اکبر
مهارتهای تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]
-
سبحانی نژاد، مهدی
شناسایی و اعتباربخشی چارچوب نظری برنامه درسی پژوهش محور و تحلیل آن در محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-28]
-
سراجی، فرهاد
تبیین الگوی آموزش سواد رسانهای برای دانشآموزان دورهی دوم ابتدایی بر اساس اصول فبک [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-26]
-
سعادتمند، صغری
نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیشبینی تنیدگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
-
سلطانی زاده، محمد
بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانههای اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
ش
-
شادمهری، نیلوفر
چگونگی درک بُعد سوم در کودکان 7 تا 11 سال و پرورش آن [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 47-69]
-
شاهبان، حمیده
اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
-
شاه محمدی، نیره
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر تفکرانتقادی دانش آموزان پایه ششم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 95-116]
-
شایان سرشت، اکبر
مهارتهای تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]
-
شکیبایی، زهره
شناسایی ابعاد و مولفههای توسعه تفکر پژوهشی دانشآموزان در دورههای تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-247]
-
شیخی، طاهره
مهارتهای تفکر فلسفی در شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش و ناصر کشاورز [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 83-113]
ص
-
صابری، الهام
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
-
صادقی، راحله
اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
-
صفاریان همدانی، سعید
شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
-
صلاحی، عسگر
مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
ع
-
عابددوست، حسین
تجزیه و تحلیل فرم و رنگ آرمهای مربوط به کودکان با تاکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردانی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 117-148]
-
عابدینی نظری، مرتضی
شناسایی و تدوین الگوی برنامة درسی آموزش فلسفه به کودکان (پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 303-326]
-
عامری شهرابی، محسن
بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
-
عبادی، متینه
نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیشبینی تنیدگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
-
عباسی، عفت
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
-
عبدالملکی، صابر
شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
عضدالملکی، سودابه
مهارتها، گرایشها و روشهای تدریس تفکر انتقادی در برنامههای درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
-
علیپور، صدیقه
تحلیل شگردهای وانمودگی و بیمرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستانهای کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
-
علی عسگری، مجید
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
-
عینی، ساناز
نقش تفکر خلاق، ذهن آگاهی و هوش هیجانی در پیشبینی تنیدگی تحصیلی دانشآموزان تیزهوش [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 183-210]
ف
-
فاطمی، فاطمه السادات
اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش فلسفه به کودکان و همدلی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 211-229]
ق
-
قائدی، یحیی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 115-157]
ک
-
کاسی، فاطمه
تحلیل شگردهای وانمودگی و بیمرزی در تفکر کودکان با نگاهی به داستانهای کودکانة احمدرضا احمدی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 149-169]
-
کاظم پور، اسماعیل
شناسایی ابعاد و مولفههای توسعه تفکر پژوهشی دانشآموزان در دورههای تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-247]
-
کاوسی، اسماعیل
بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
-
کمالی، مریم
مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
ل
-
لطیفی، زهره
بررسی تاثیر آموزش استفاده صحیح و مدیریت زمان والدین از گوشی همراه، رسانههای اجتماعی و فضای مجازی بر الگوی دلبستگی، مشکلات رفتاری کودکان و میزان اعتیاد به اینترنت در والدین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-82]
م
-
محمدی مصیری، فرهاد
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور و بازی درمانی گروهی والدین بر اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی و احساس تنهایی کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 257-276]
-
مرادی، ایوب
بررسی نقش تصاویر هنری در مواجهة منطقی مخاطب نوجوان با مفهوم مرگ براساس الگوی ساختارهای نظام تخیل از منظر ژیلبر دوران (نمونة موردی رمان آنسوی دریای مردگان) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 197-227]
-
مردآزادبهی، الناز
اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 231-255]
-
موذن، حسین
بررسی چالش های فراروی توسعه هنرهای نمایشی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 277-302]
ن
-
نبیئی، اسمعیل
شناسایی ابعاد و مولفههای توسعه تفکر پژوهشی دانشآموزان در دورههای تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-247]
-
نجات، سیده اسماء
بررسی اهمیت پرورش تفکرانتقادی درکودکان با تکیه برداستانهای مثنوی مولوی(رهیافتی آموزشی براساس نظریۀ لیپمن) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 249-281]
-
نعمتی، شهروز
مداخلات به هنگام آموزش اجتماعی-هیجانی در کودکان دبستانی: مطالعه مروری نظامند [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 283-308]
-
نوری، نوشین
شناسایی و تبیین نقش مربی و کودک در فرایند بازی هدایت شده: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 159-182]
-
نوریان، محمد
مهارتها، گرایشها و روشهای تدریس تفکر انتقادی در برنامههای درسی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 29-62]
-
نوین، حسین
مبانی معرفتی عناصر فرهنگ عامّه در اشعار کودک و نوجوان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 171-195]
ی
-
یاریقلی، بهبود
اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 231-255]
-
یوسف زاده، محمدرضا
تبیین الگوی آموزش سواد رسانهای برای دانشآموزان دورهی دوم ابتدایی بر اساس اصول فبک [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-26]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد