ا
-
اجلالی، زینب
تحلیل محتوای هستیشناسانه داستانهای مثنوی مبتنی بر رویکرد محتوایی آموزش تفکر و مناسبت آن با تربیت دینی مقطع ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
-
احقر، قدسی
اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان بر صلاحیت های اخلاقی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر گرگان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 143-173]
-
اسدپور، سارا
بررسی مفهوم مرگ در گزیده از آثار ترجمه شدهِ ادبیات کودک(مطالعه موردی شش کتاب داستانی-تصویری) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 303-330]
-
اسکندری شرفی، فرشاد
بررسی و تحلیل داستان «سنگ روی سنگ» هوشنگ مرادی کرمانی در پرتو نظریۀ «فلسفه برای کودکان» متیو لیپمن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-27]
-
افضلی، افشین
مطالعه استدلال اخلاقی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-129]
-
اکرمی، نرگس
دیدگاه والدین از بازی کودکان:یک پژوهش پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 231-256]
-
انگوتی، زینب
مطالعه اثربخشی بازی رایانهای لِگو بر تفکرخلاق نوآموزان دختر و پسر پیشدبستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 131-148]
-
ایمانی نائینی، محسن
تبیین فلسفی "تهواریکی" (برنامه ملی تربیت اوان کودکی نیوزیلند) و نقد آن از منظر "فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران" [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-97]
-
ایمانی نائینی، محسن
اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان بر صلاحیت های اخلاقی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر گرگان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 143-173]
-
ایمنی، محمد امین
طراحی چارچوب مفهومی مدرسه دوستدار کودک در ایران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-61]
ب
-
بارانی، سید مجتبی
بررسی تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر رشد مهارت های زندگی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-49]
-
بارانی، سید محمدامین
بررسی تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر رشد مهارت های زندگی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-49]
-
باقری کراچی، امین
طراحی چارچوب مفهومی مدرسه دوستدار کودک در ایران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-61]
-
بدری گرگری، رحیم
مقایسه اثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی و مداخله مبتنی بر تغییر ذهنیت دوئیک بر بهزیستی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-302]
-
بهمنی، طاهره
بررسی تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر رشد مهارت های زندگی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-49]
-
بیگزاده، خلیل
بررسی و تحلیل داستان «سنگ روی سنگ» هوشنگ مرادی کرمانی در پرتو نظریۀ «فلسفه برای کودکان» متیو لیپمن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-27]
پ
-
پورحسینی، محمد
تبیین فلسفی "تهواریکی" (برنامه ملی تربیت اوان کودکی نیوزیلند) و نقد آن از منظر "فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران" [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-97]
ت
-
تقوایی، داود
ارزیابی اثربخشی توانبخشی شناختی بر تحملناپذیری بلاتکلیفی، کاهش مشکلات خواندن و عملکرد خواندن کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 201-226]
-
توسلی، امین
مطالعه استدلال اخلاقی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-129]
ج
-
جعفری کمانگر، فاطمه
جایگاه تفکر انتقادی در "بخوان و بیندیش"های کتابهای فارسی دورۀ دوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 51-76]
-
جهانگیری، محمدمهدی
ارزیابی اثربخشی توانبخشی شناختی بر تحملناپذیری بلاتکلیفی، کاهش مشکلات خواندن و عملکرد خواندن کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 201-226]
ح
-
حجازی، الهه
اثربخشی آموزش تفکرمراقبتی بر بهزیستی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-247]
-
حسینی، افضل السادت
خوانشی بر «حلقههای یادگیری» وایتهد در بستر «آموزش و یادگیریِ تفکرمحور» و اقتضائات آن در نظام تعلیم و تربیت. [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-111]
-
حقگو، شب بو
خوانشی بر «حلقههای یادگیری» وایتهد در بستر «آموزش و یادگیریِ تفکرمحور» و اقتضائات آن در نظام تعلیم و تربیت. [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-111]
-
حیدری نقدعلی، ژیلا
چالش ها و راهکارهای آموزش تفکر خلاق در مدارس ابتدایی یاسوج [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-230]
خ
-
خاکباز، عظیمه سادات
مطالعه استدلال اخلاقی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-129]
د
-
دادرس، محمد
خوانشی بر «حلقههای یادگیری» وایتهد در بستر «آموزش و یادگیریِ تفکرمحور» و اقتضائات آن در نظام تعلیم و تربیت. [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-111]
-
دلاور، علی
اثربخشی آموزش مبتنی بر «مدل بهکارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان» بر تفکر انتقادی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 173-200]
ذ
-
ذاکری، مختار
بررسی میزان پرداختن به اهداف کلی برنامهی فلسفه برای کودکان از دیدگاه لیپمن در مطالعات اجتماعی پایهی پنجم و ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 113-141]
ر
-
رامیان، صادق
چالش ها و راهکارهای آموزش تفکر خلاق در مدارس ابتدایی یاسوج [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-230]
-
رحیمی، مهدی
نقش فرسودگی شغلی معلمان (فرسودگی هیجانی و نقصان کفایت شخصی) و ابعاد تعامل معلم- دانشآموز در شادکامی دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 275-294]
-
رسولی، معصومه
مطالعه اثربخشی بازی رایانهای لِگو بر تفکرخلاق نوآموزان دختر و پسر پیشدبستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 131-148]
-
رضایی، سحر
ارائه الگوی توانمندسازی مهارت های زندگی برای کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانه روزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه در سال 1401-1400 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
اثربخشی آموزش مبتنی بر «مدل بهکارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان» بر تفکر انتقادی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 173-200]
-
زاغی، رویا
اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان بر صلاحیت های اخلاقی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر گرگان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 143-173]
س
-
سجادی پور، فریده السادات
اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 173-200]
-
سرمدی، محمد رضا
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزشی و پرورشی صبر بر اساس آموزههای اسلامی در دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-277]
-
سلیمانی، آزاده
جایگاه تفکر انتقادی در "بخوان و بیندیش"های کتابهای فارسی دورۀ دوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 51-76]
-
سوری، فاطمه
ارزیابی اثربخشی توانبخشی شناختی بر تحملناپذیری بلاتکلیفی، کاهش مشکلات خواندن و عملکرد خواندن کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 201-226]
ش
-
شادمهری، نیلوفر
مطالعه اثربخشی بازی رایانهای لِگو بر تفکرخلاق نوآموزان دختر و پسر پیشدبستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 131-148]
-
شفائی، طاهره
اثربخشی آموزش تفکرمراقبتی بر بهزیستی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-247]
-
شیروانی شیری، علی
چالش ها و راهکارهای آموزش تفکر خلاق در مدارس ابتدایی یاسوج [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-230]
ص
-
صادق زاده قمصری، علی رضا
تبیین فلسفی "تهواریکی" (برنامه ملی تربیت اوان کودکی نیوزیلند) و نقد آن از منظر "فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران" [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-97]
-
صادقی، سهراب
طراحی چارچوب مفهومی مدرسه دوستدار کودک در ایران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-61]
-
صیاح کوکیانی، گلستان
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزشی و پرورشی صبر بر اساس آموزههای اسلامی در دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-277]
ط
-
طلایی، ابراهیم
تبیین فلسفی "تهواریکی" (برنامه ملی تربیت اوان کودکی نیوزیلند) و نقد آن از منظر "فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران" [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-97]
ع
-
عالی، مرضیه
تحلیل محتوای هستیشناسانه داستانهای مثنوی مبتنی بر رویکرد محتوایی آموزش تفکر و مناسبت آن با تربیت دینی مقطع ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
-
عبدالملکی، صابر
دیدگاه والدین از بازی کودکان:یک پژوهش پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 231-256]
-
عزیزی، نیلوفر
مقایسه اثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی و مداخله مبتنی بر تغییر ذهنیت دوئیک بر بهزیستی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-302]
-
علی پور، عذرا
بررسی میزان پرداختن به اهداف کلی برنامهی فلسفه برای کودکان از دیدگاه لیپمن در مطالعات اجتماعی پایهی پنجم و ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 113-141]
ف
-
فرج الهی، مهران
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزشی و پرورشی صبر بر اساس آموزههای اسلامی در دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-277]
ق
-
قائدی، یحیی
اثربخشی آموزش مبتنی بر «مدل بهکارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان» بر تفکر انتقادی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 173-200]
-
قائدی، یحیی
اثربخشی آموزش تفکرمراقبتی بر بهزیستی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-247]
-
قاسمی، علیرضا
شناسایی عوامل موثر بر آگاهی و ارتقای سطح علمی ، فکری و فرهنگی کودکان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 257-273]
-
قلتاش، عباس
سنتزپژوهشی مؤلفه های آموزش حقوق شهروندی در دوره ابتدایی بر اساس اسناد بالادستی ایران و مطالعات بین الملل [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 295-317]
-
قیصرزاده، محمد
شناسایی عوامل موثر بر آگاهی و ارتقای سطح علمی ، فکری و فرهنگی کودکان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 257-273]
ک
-
کاکابرایی، کیوان
ارائه الگوی توانمندسازی مهارت های زندگی برای کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانه روزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه در سال 1401-1400 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
-
کبیری، علی اکبر
اثربخشی آموزش مبتنی بر «مدل بهکارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان» بر تفکر انتقادی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 173-200]
-
کریمی، روح الله
خوانشی بر «حلقههای یادگیری» وایتهد در بستر «آموزش و یادگیریِ تفکرمحور» و اقتضائات آن در نظام تعلیم و تربیت. [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-111]
-
کریمی، کیومرث
مقایسه اثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی و مداخله مبتنی بر تغییر ذهنیت دوئیک بر بهزیستی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-302]
گ
-
گودرزی، محمود
ارائه الگوی توانمندسازی مهارت های زندگی برای کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانه روزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه در سال 1401-1400 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 149-172]
م
-
مؤمنی مهموئی، حسین
تحلیل محتوای هستیشناسانه داستانهای مثنوی مبتنی بر رویکرد محتوایی آموزش تفکر و مناسبت آن با تربیت دینی مقطع ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
-
محبوبی، طاهر
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزشی و پرورشی صبر بر اساس آموزههای اسلامی در دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-277]
-
محبوبی ابراهیمی، معصومه
دیدگاه والدین از بازی کودکان:یک پژوهش پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 231-256]
-
محمودی، سید نورالدین
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزشی و پرورشی صبر بر اساس آموزههای اسلامی در دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-277]
-
ملاجعفری، عاطفه
نقش فرسودگی شغلی معلمان (فرسودگی هیجانی و نقصان کفایت شخصی) و ابعاد تعامل معلم- دانشآموز در شادکامی دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 275-294]
-
ملکی، حمید
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزشی و پرورشی صبر بر اساس آموزههای اسلامی در دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-277]
-
موسوی، سیده جنت
سنتزپژوهشی مؤلفه های آموزش حقوق شهروندی در دوره ابتدایی بر اساس اسناد بالادستی ایران و مطالعات بین الملل [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 295-317]
-
موسوی، فرانک
شناسایی عوامل موثر بر آگاهی و ارتقای سطح علمی ، فکری و فرهنگی کودکان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 257-273]
ن
-
نامجو، فاطمه
بررسی مفهوم مرگ در گزیده از آثار ترجمه شدهِ ادبیات کودک(مطالعه موردی شش کتاب داستانی-تصویری) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 303-330]
-
نیلی احمد آبادی، محمد رضا
اثربخشی آموزش مبتنی بر «مدل بهکارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان» بر تفکر انتقادی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 173-200]
و
-
واصفیان، فرزانه
سنتزپژوهشی مؤلفه های آموزش حقوق شهروندی در دوره ابتدایی بر اساس اسناد بالادستی ایران و مطالعات بین الملل [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 295-317]
ی
-
یاری دهنوی، مراد
بررسی مفهوم مرگ در گزیده از آثار ترجمه شدهِ ادبیات کودک(مطالعه موردی شش کتاب داستانی-تصویری) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 303-330]
-
یاوری، فاطمه
اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 173-200]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد