ا
-
احمدی خواه، مهدی
«بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
-
اسکندری شرفی، فرشاد
خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
-
انصافی مهربانی، سپیده
اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاههای آیتالله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
ب
-
باقری ورکانه، صدیقه
مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
-
بهرامی، فریده
هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
-
بهشتی، سعید
اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاههای آیتالله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
-
بیگزاده، خلیل
شگردهای فکرورزی در داستانهای فرهاد حسنزاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستانهای گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
ت
-
ترکاشوند، معصومه
پیشبینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاسهای گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]
ج
-
جهانی، محمد تقی
«بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
ح
-
حبیبی کلیبر، رامین
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
-
حسنی، رفیق
اثربخشی بازیهای فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
-
حسین پور، سهیلا
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
-
حسینی، سیدعلی
مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
-
حیدرینسب، فرحناز
شگردهای فکرورزی در داستانهای فرهاد حسنزاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستانهای گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
د
-
دلاور، علی
اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاههای آیتالله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
-
دهدست، کوثر
مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]
ر
-
رحمتی فیروزآبادی، یونس
خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
-
رهنما، اکبر
مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
-
روشن، بلقیس
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
ز
-
زارع، حسین
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
-
زنجانبر، امیر حسین
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
س
-
سرداری، باقر
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه کاری بر انعطاف پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-124]
-
سلیمان پورعمران، محبوبه
تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
-
سلیمانی، مجتبی
نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
-
سوسهابی، پری
شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
ش
-
شریفی رهنمو، سعید
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
-
شعبانی، محسن
هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
-
شمشیری، محمدرضا
هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
-
شوهانی، علی رضا
«بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
ص
-
صالحی، کیوان
شناسایی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
-
صباغی، فاطمه
شناسایی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
-
صفری، فرمیسک
اثربخشی بازیهای فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
ع
-
عبایی کوپایی، محمود
تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
-
عبدی زرین، سهراب
نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
-
عراقیه، علیرضا
شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
-
عطریان، فرامرز
طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
عطریان، نرگس
طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
ف
-
فتحی، آیت اله
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
-
فلاح، علی نصرت
خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
-
فیاض، ایراندخت
اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاههای آیتالله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
ق
-
قائدی، یحیی
شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
-
قاسمی، علی
اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطافپذیری شناختی کودکان پسر بیسرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
ک
-
کاظمیان مقدم، کبری
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
-
کبیری، علی اکبر
اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطافپذیری شناختی کودکان پسر بیسرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
-
کرامتی، هادی
پیشبینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاسهای گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]
-
کزازی، میرجلالالدین
شگردهای فکرورزی در داستانهای فرهاد حسنزاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستانهای گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
-
کنعانی هرندی، ستاره
تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
گ
-
گلشاهی، طواق گلدی
تحلیل مفهوم خداشناسی در داستانهای کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]
-
گودرزی، پریسا
هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
م
-
ماهری، ساناز
شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
-
محمدی، شریفه
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
-
محمودی، سید نورالدین
طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]
-
مذبوحی، سعید
اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطافپذیری شناختی کودکان پسر بیسرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
-
مصرآبادی، جواد
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
-
منجزی، عزت اله
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
-
مهدی زاده، امیر حسین
شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
-
موسوی، رقیه
مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
ن
-
نوروزی، داریوش
تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
-
نوریان، محمد
تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
و
-
واقف، لادن
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
ه
-
هارون رشیدی، همایون
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
ی
-
یساول، ناهید
تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد