نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی خواه، مهدی «بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
  • اسکندری شرفی، فرشاد خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
  • انصافی مهربانی، سپیده اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]

ب

  • باقری ورکانه، صدیقه مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]
  • بهادری خسروشاهی، جعفر اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
  • بهرامی، فریده هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
  • بهشتی، سعید اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
  • بیگ‌زاده، خلیل شگردهای فکرورزی در داستان‌های فرهاد حسن‌زاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستان‌های گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]

ت

  • ترکاشوند، معصومه پیش‌بینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاس‌های گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]

ج

  • جهانی، محمد تقی «بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]

ح

  • حبیبی کلیبر، رامین اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
  • حسنی، رفیق اثربخشی بازی‌های فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
  • حسین پور، سهیلا اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
  • حسینی، سیدعلی مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
  • حیدری‌نسب، فرحناز شگردهای فکرورزی در داستان‌های فرهاد حسن‌زاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستان‌های گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]

د

  • دلاور، علی اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
  • دهدست، کوثر مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]

ر

  • رحمتی فیروزآبادی، یونس خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
  • رهنما، اکبر مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
  • روشن، بلقیس روان‌روایت‌شناسیِ طنز در داستان‌های کودک: با رویکردی طرحواره‌ای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]

ز

  • زارع، حسین روان‌روایت‌شناسیِ طنز در داستان‌های کودک: با رویکردی طرحواره‌ای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
  • زنجانبر، امیر حسین روان‌روایت‌شناسیِ طنز در داستان‌های کودک: با رویکردی طرحواره‌ای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]

س

  • سرداری، باقر اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه کاری بر انعطاف پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-124]
  • سلیمان پورعمران، محبوبه تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
  • سلیمانی، مجتبی نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
  • سوسهابی، پری شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]

ش

  • شریفی رهنمو، سعید اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
  • شعبانی، محسن هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل‌‌ بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
  • شمشیری، محمدرضا هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
  • شوهانی، علی رضا «بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]

ص

  • صالحی، کیوان شناسایی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
  • صباغی، فاطمه شناسایی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
  • صفری، فرمیسک اثربخشی بازی‌های فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]

ع

  • عبایی کوپایی، محمود تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
  • عبدی زرین، سهراب نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
  • عراقیه، علیرضا شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
  • عطریان، فرامرز طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • عطریان، نرگس طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]

ف

  • فتحی، آیت اله اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
  • فلاح، علی نصرت خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
  • فیاض، ایراندخت اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه‌های آیت‌الله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]

ق

  • قائدی، یحیی شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
  • قاسمی، علی اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان پسر بی‌سرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]

ک

  • کاظمیان مقدم، کبری رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
  • کبیری، علی اکبر اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان پسر بی‌سرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
  • کرامتی، هادی پیش‌بینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاس‌های گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]
  • کزازی، میرجلال‌الدین شگردهای فکرورزی در داستان‌های فرهاد حسن‌زاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستان‌های گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
  • کنعانی هرندی، ستاره تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]

گ

  • گلشاهی، طواق گلدی تحلیل مفهوم خداشناسی در داستان‌های کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]
  • گودرزی، پریسا هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل‌‌ بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]

م

  • ماهری، ساناز شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
  • محمدی، شریفه اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
  • محمودی، سید نورالدین طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]
  • مذبوحی، سعید اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان پسر بی‌سرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
  • مصرآبادی، جواد اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
  • منجزی، عزت اله رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
  • مهدی زاده، امیر حسین شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
  • موسوی، رقیه مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]

ن

  • نوروزی، داریوش تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
  • نوریان، محمد تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]

و

  • واقف، لادن اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]

ه

  • هارون رشیدی، همایون رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]

ی

  • یساول، ناهید تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]