آ
-
آپارتمان نشینی
مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]
-
آگاهی واج شناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
-
آموزش برنامۀ فلسفه
تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
-
آموزش به کودکان
اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاههای آیتالله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
-
آموزش راهبردهای حافظه فعال
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه کاری بر انعطاف پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-124]
-
آموزش مفاهیم دینی
تحلیل مفهوم خداشناسی در داستانهای کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]
ا
-
اخلاق
اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاههای آیتالله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
-
ادراک شایستگی
اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطافپذیری شناختی کودکان پسر بیسرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
-
الگوی تدریس
طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
انتقال توجه
اثربخشی بازیهای فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطافپذیری شناختی کودکان پسر بیسرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
-
انعطاف پذیری شناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه کاری بر انعطاف پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-124]
ب
-
بازی
مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]
-
بازیهای فکری
اثربخشی بازیهای فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
-
باورهای معرفتشناختی
نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
-
برنامه درسی
طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
برنامه درسی فلسفه برای کودکان
تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
-
برنامهریزی
اثربخشی بازیهای فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
-
برنامه فلسفه برای کودکان
طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]
پ
-
پرورش تفکر فلسفی
طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
پریزما
شناسایی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
-
پیش دبستانی
شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
ت
-
تجارب زیسته
شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
-
تربیت تأملی
طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]
-
تفکر
هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
-
تفکر خلاق
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
-
تفکرِ شناختی
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
چ
-
چالش
شناسایی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
ح
-
حل مسأله
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
خ
-
خداشناسی
تحلیل مفهوم خداشناسی در داستانهای کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]
-
خلاقیت
تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
-
خلاقیت
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
-
خلاقیت موقعیتی
طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]
-
خودتنظیمی هیجانی
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه کاری بر انعطاف پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-124]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
د
-
داستان کودک
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
-
داستان ماهی سیاه کوچولو
خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
-
داستانهای کودکانه
شگردهای فکرورزی در داستانهای فرهاد حسنزاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستانهای گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
-
دانش آموزان ابتدایی
تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
-
دانشآموزان دختر
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
-
دانشآموزان مقطع ابتدایی
پیشبینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاسهای گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]
-
درگیری تحصیلی
نقش باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش-بینی درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 159-180]
-
دوره ابتدایی
طراحی الگوی تدریس پرورش تفکر فلسفی در دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
دوگ لنیک
هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
-
دیدگاههای آیتالله جوادی آملی
اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاههای آیتالله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
ر
-
راهبردهای خودنظارتی
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
-
روایتشناسی
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
-
روش اسنادی
شناسایی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
س
-
سازماندهی
اثربخشی بازیهای فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
-
سبکشناسی
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
-
سرزندگی تحصیلی
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 301-320]
ش
-
شعر
«بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
-
شگردهای فکرورزی
شگردهای فکرورزی در داستانهای فرهاد حسنزاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستانهای گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
ص
-
صمد بهرنگی
خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
ط
-
طرحواره
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
-
طنز
روانروایتشناسیِ طنز در داستانهای کودک: با رویکردی طرحوارهای [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-101]
ع
-
عشق به یادگیری
تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
-
عملکردهای توجه
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
-
عوامل تسهیلگر و بازدارنده
شناسایی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
غ
-
غنای ادبی
خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
-
غنای روانشناختی
خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
-
غنای فلسفی
خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
ف
-
فرد کیل
هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
-
فرهاد حسنزاده
شگردهای فکرورزی در داستانهای فرهاد حسنزاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستانهای گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
-
فضیلت
هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
-
فلسفه برای کودکان
شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
-
فلسفه برای کودکان
هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
-
فلسفه برای کودکان
مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
-
فلسفه برای کودکان
اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطافپذیری شناختی کودکان پسر بیسرپرست [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 239-263]
-
فلسفه برای کودکان (فبک)
خوانش فبکی داستان ماهی سیاه کوچولو، اثر صمد بهرنگی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-33]
-
فهم
هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
ق
-
قضاوت اخلاقی
تاثیر برنامه درسی P4C (فلسفه برای کودکان) بر عشق به یادگیری و قضاوت اخلاقی کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 57-73]
-
قلدری
پیشبینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاسهای گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی بازیهای فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-131]
-
کلر ژوبرت
تحلیل مفهوم خداشناسی در داستانهای کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]
-
کودکان
تحلیل مفهوم خداشناسی در داستانهای کلر ژوبرت با تأکید برآموزش مفاهیم دینی به کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 265-300]
-
کودکان دبستانی
مطالعه کیفی ابعاد چالش های بازی کودکان در زندگی آپارتمان نشینی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 35-56]
-
کودک پژوهنده
شناسایی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
-
کودک و نوجوان فارسی و کردی
«بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
گ
-
گسست اخلاقی
پیشبینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاسهای گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]
ل
-
لیپمن
مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
م
-
متیو لیپمن
شگردهای فکرورزی در داستانهای فرهاد حسنزاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستانهای گروه سنی الف، ب و ج) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-211]
-
محتوا
«بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
-
مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
-
مربیان
شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 259-287]
-
مرلوپونتی
مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
-
مضامین دینی
«بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
-
مطالعات اجتماعی
اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخه یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 133-155]
-
مفاهیم اخلاقی
اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاههای آیتالله جوادی آملی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-27]
-
مقایسه و تطبیق
«بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 213-238]
-
موانع
شناسایی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پرورش روحیه پژوهندگی در کودکان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 125-158]
-
مولفه های خلاقیت
تأثیر برنامه درسی فلسفه برای کودکان بر رشد خلاقیت دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 203-230]
-
میشل بربا
هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
ن
-
نارساخوان
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 29-53]
و
-
وجود
هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
ه
-
هایدگر
هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
-
هرمنوتیک
هرمنوتیک به مثابه بستر برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-91]
-
هستیشناسی
مطالعه مبانی هستی شناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن به منظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 157-179]
-
هوش اخلاقی
هوش اخلاقی: بررسی تفکر و عمل اخلاقی در مدل بربا و مدل لنیک و کیل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 231-257]
-
هویت اخلاقی
پیشبینی انواع قلدری بر اساس زیرمقیاسهای گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-110]
ی
-
یوس
طراحی الگوی خلاقیت موقعیتی مبتنی بر رویکرد تربیت تأملی (مورد مطالعه: برنامه فلسفه برای کودکان) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 289-317]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد