کلیدواژه‌ها = فلسفه برای کودکان
اثربخشی آموزش مبتنی بر «مدل به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان» بر تفکر انتقادی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اردیبهشت 1401

اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی اکبر کبیری؛ یحیی قائدی؛ علی دلاور؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی


شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه)

دوره 12، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 259-287

10.30465/fabak.2021.6233

ساناز ماهری؛ علیرضا عراقیه؛ یحیی قائدی؛ امیر حسین مهدی زاده؛ پری سوسهابی


بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 261-277

10.30465/fabak.2019.4472

سیده شکوفه میرباقری؛ ناصر نوشادی؛ فریبرز نیکدل


افسانه‌های ایرانی پریان ابزاری برای فکرپروری کودکان (رهیافتی آموزشی بر اساس نظریة لیپمن)

دوره 8، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 59-86

مهسا رجبی همدانی؛ خلیل بیگ‌زاده؛ سعید ناجی؛ سیمین اسفندیاری


تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر سطح پرسشگری دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 1-13

طاهره کمالی مطلق؛ ناصر نوشادی


مفهوم فلسفه نزد ویتگنشتاین متأخر و لیپمن

دوره 8، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 15-36

حمیدرضا محمدی؛ سعید ناجی


تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر نگرش ارزشی دانش‌آموزان پسرپایه هفتم دبیرستان شهر خرم آباد

دوره 7، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 79-104

مهرنوش هدایتی؛ محمد هاشم رضایی؛ ذبیح پیرانی؛ مسعود هاشمی


اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و عزت نفس دانش‌آموزان نابینا

دوره 5، شماره 10، آذر 1393، صفحه 1-16

لیلا اکرمی؛ امیر قمرانی؛ احمد یارمحمدیان


فلسفه برای کودکان (P4c): مضامین فلسفی در داستان‌های متون کلاسیک ادب فارسی

دوره 3، شماره 6، آذر 1391، صفحه 1-25

احمد اکبری؛ طاهره جاویدی کلاته جعفرآبادی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ محمد تقوی


تبیین و ترسیم تفکری بینا برای کودکان نابینا

دوره 3، شماره 5، خرداد 1391، صفحه 43-68

عاطفه شیرمحمدی؛ زهرا عبدالهی‌‌‌‌‌پور