کلیدواژه‌ها = فلسفه برای کودکان
تحلیل برنامه درسی علوم دوره ابتدایی مبتنی بر مولفه‌های برنامه فلسفه برای کودکان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 اسفند 1403

عذرا صالحی؛ اصغر سلطانی؛ مراد یاری دهنوی


فرا تحلیل اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر مهارت‌های شناختی دانش آموزان

دوره 15، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 269-294

10.30465/fabak.2024.9263

لیلا میرزایی؛ زهرا گلی زاده؛ زهرا صمدی


اثربخشی آموزش مبتنی بر «مدل به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان» بر تفکر انتقادی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی

دوره 14، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 173-200

10.30465/FABAK.2023.7698

اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی اکبر کبیری؛ یحیی قائدی؛ علی دلاور؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی


شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه)

دوره 12، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 259-287

10.30465/fabak.2021.6233

ساناز ماهری؛ علیرضا عراقیه؛ یحیی قائدی؛ امیر حسین مهدی زاده؛ پری سوسهابی


بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 261-277

10.30465/fabak.2019.4472

سیده شکوفه میرباقری؛ ناصر نوشادی؛ فریبرز نیکدل


افسانه‌های ایرانی پریان ابزاری برای فکرپروری کودکان (رهیافتی آموزشی بر اساس نظریة لیپمن)

دوره 8، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 59-86

مهسا رجبی همدانی؛ خلیل بیگ‌زاده؛ سعید ناجی؛ سیمین اسفندیاری


تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر سطح پرسشگری دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 1-13

طاهره کمالی مطلق؛ ناصر نوشادی


مفهوم فلسفه نزد ویتگنشتاین متأخر و لیپمن

دوره 8، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 15-36

حمیدرضا محمدی؛ سعید ناجی