کلیدواژه‌ها = فلسفه برای کودکان
تعداد مقالات: 31
1. شناسایی چالش های آموزش فلسفه برای کودکان از نظر مربیان پیش دبستانی(یک مطالعه پدیدار شناسانه)

دوره 12، شماره 1، بهار و تابستان 1400

10.30465/fabak.2021.6233

ساناز ماهری؛ علیرضا عراقیه؛ یحیی قائدی؛ امیر حسین مهدی زاده؛ پری سوسهابی


2. بازنماییِ فرایندهای شناختی‌‌ در قصۀ «خاله‌سوسکه»: بر پایۀ تحلیل گفتمان

دوره 11، شماره 1، بهار و تابستان 1399، صفحه 71-94

10.30465/fabak.2020.5830

امیر حسین زنجانبر؛ حسین زارع


4. بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی

دوره 10، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 261-277

10.30465/fabak.2019.4472

سیده شکوفه میرباقری؛ ناصر نوشادی؛ فریبرز نیکدل


5. داستان پلیسی– معمایی در برنامه فلسفه برای کودکان

دوره 9، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 49-72

بهناز پروین


7. اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر ارزیابی تعارض بین والدین و خودگردانی تحصیلی

دوره 9، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 53-72

بنت الهدا محمدیان؛ آزاده فرقدانی


8. افسانه‌های ایرانی پریان ابزاری برای فکرپروری کودکان (رهیافتی آموزشی بر اساس نظریة لیپمن)

دوره 8، شماره 2، پاییز و زمستان 1396، صفحه 59-86

مهسا رجبی همدانی؛ خلیل بیگ‌زاده؛ سعید ناجی؛ سیمین اسفندیاری


9. تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر سطح پرسشگری دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 1، بهار و تابستان 1396، صفحه 1-13

طاهره کمالی مطلق؛ ناصر نوشادی


10. مفهوم فلسفه نزد ویتگنشتاین متأخر و لیپمن

دوره 8، شماره 1، بهار و تابستان 1396، صفحه 15-36

حمیدرضا محمدی؛ سعید ناجی


11. تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر نگرش ارزشی دانش‌آموزان پسرپایه هفتم دبیرستان شهر خرم آباد

دوره 7، شماره 2، پاییز و زمستان 1395، صفحه 79-104

مهرنوش هدایتی؛ محمد هاشم رضایی؛ ذبیح پیرانی؛ مسعود هاشمی


12. تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد هوش اخلاقی دانش‌آموزان دختر

دوره 6، شماره 11، بهار و تابستان 1394، صفحه 1-17

رحیم بدری گرگری؛ زهرا واحدی


13. اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و عزت نفس دانش‌آموزان نابینا

دوره 5، شماره 10، پاییز و زمستان 1393، صفحه 1-16

لیلا اکرمی؛ امیر قمرانی؛ احمد یارمحمدیان


15. بررسی مهارت‌‌های تفکر انتقادی در رمان‌‌های برگزیدة نوجوان فارسی دهة 80 براساس فهرست پیتر فاسیونه

دوره 4، شماره 7، بهار و تابستان 1392، صفحه 1-26

مریم امیدی‌‌نیا؛ لیلا مکتبی‌‌فرد؛ عصمت مؤمنی


16. فلسفه برای کودکان (P4c): مضامین فلسفی در داستان‌های متون کلاسیک ادب فارسی

دوره 3، شماره 6، پاییز و زمستان 1391، صفحه 1-25

احمد اکبری؛ طاهره جاویدی کلاته جعفرآبادی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ محمد تقوی


17. بررسی و نقد برنامه فلسفه برای کودکان از منظر حکمت متعالیه

دوره 3، شماره 6، پاییز و زمستان 1391، صفحه 83-106

علی ستاری


18. تبیین و ترسیم تفکری بینا برای کودکان نابینا

دوره 3، شماره 5، بهار و تابستان 1391، صفحه 43-68

عاطفه شیرمحمدی؛ زهرا عبدالهی‌‌‌‌‌پور


20. پرورش هوش معنوی از طریق برنامۀ «فلسفه برای کودکان»

دوره 3، شماره 5، بهار و تابستان 1391، صفحه 135-166

مهرنوش هدایتی؛ مژگان زریباف


21. ارتباط اجتماع پژوهشی در برنامۀ فلسفه برای کودکان با روش‌های تدریس فعال و مشارکتی

دوره 2، شماره 4، پاییز و زمستان 1390، صفحه 101-126

محسن نقد‌علی؛ زهرا پناهی


22. فلسفة ویتگنشتاین و برنامة فلسفه برای کودکان (P4C)

دوره 2، شماره 3، بهار و تابستان 1390، صفحه 91-107

یحیی قائدی یحیی قائدی؛ سحر سلطانی


23. «فلسفه برای کودکان» و کنترل پرخاشگری

دوره 2، شماره 3، بهار و تابستان 1390، صفحه 109-134

مهرنوش هدایتی


25. ادبیات داستانی کودکان و نقش آن در رشد تفکر

دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1389، صفحه 23-37

مژگان رشتچی