کلیدواژه‌ها = تفکر انتقادی
بررسی میزان پردازش مولفه‌های تفکر انتقادی لیپمن در بخش بخوان و بیندیش‌های کتاب‌های فارسی دورة دوم ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 آبان 1401

فاطمه جعفری کمانگر؛ آزاده سلیمانی


اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر تفکر انتقادی دانش آموزان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1401

فریده السادات سجادی پور؛ فاطمه یاوری


اثربخشی آموزش مبتنی بر «مدل به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان» بر تفکر انتقادی دانش آموزان بااستعداد دوره دوم ابتدایی

دوره 14، شماره 1، شهریور 1402

10.30465/FABAK.2023.7698

اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی اکبر کبیری؛ یحیی قائدی؛ علی دلاور؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی


مهارت‌ها، گرایش‌ها و روش‌های تدریس تفکر انتقادی در برنامه‌های درسی

دوره 11، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 29-62

10.30465/fabak.2021.5834

پریچهر جبلی آده؛ محمد نوریان؛ سودابه عضدالملکی


امکان و ظرفیت آموزش تفکر انتقادی در بخش «بخوان و بیندیش» از کتب فارسی دورۀ دبستان

دوره 9، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 1-23

زهره احمدی پور اناری؛ مراد یاری دهنوی


تاثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی یا (5E) بر تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم

دوره 9، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 97-120

رباب جاهدی؛ رحیم بدری گرگری؛ فیروز محمودی


فراتحلیل متغیرهای همبسته با تفکر انتقادی در نظام آموزشی

دوره 6، شماره 12، آذر 1394، صفحه 23-36

عیسی جعفری؛ بهزاد رسول زاده


مقایسه‌ی میزان گرایش دانش‌آموزان به تفکر انتقادی و خلاقیت و نوآوری بر اساس " جو اجتماعی "

دوره 6، شماره 12، آذر 1394، صفحه 99-120

صادق ملکی آوارسین؛ سیدمحمد سیدکلان؛ لیلا عیاری؛ غفار کریمیان پور


پرورش بُردباری در داوری (تفکر)؛ منظری پدیدارشناختی

دوره 3، شماره 6، آذر 1391، صفحه 27-46

رمضان برخورداری؛ فرزین بانکی