آ
-
آموزش تفکر
بررسی دیدگاه برساختگرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزههای آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 113-139]
-
آموزش فلسفه
تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیطزیستی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
-
آموزش فلسفه برای کودکان
تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 141-161]
-
آموزش فلسفه به کودکان
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
-
آموزش فلسفه به کودکان
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
-
آموزش مهارت
تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
-
آموزش مهارت خلاقیت
اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
-
آموزش یوسیمس
تأثیر کلاسهای UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
ا
-
احساس تنهایی
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
-
ادراک کودک
ادراکِ کودک در اندیشههای والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
-
ارزشآموزی
مقایسه بازیهای سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزشآموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
-
ارزش اجتماعی
مقایسه بازیهای سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزشآموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
-
ارزش اخلاقی
مقایسه بازیهای سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزشآموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
-
ارزشهای اخلاقی
اثربخشی آموزش ارزشهای اخلاقی (از طریق قصهگویی و پویانمایی) بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-247]
-
اشتیاق تحصیلی
ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
-
امیر نادری
ادراکِ کودک در اندیشههای والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
ب
-
بازی
شناسایی و طبقهبندی انواع بازیهای مراکز پیشدبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 197-224]
-
بازی سنتی
مقایسه بازیهای سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزشآموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
-
بازی کودکانه
ادراکِ کودک در اندیشههای والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
-
بازی نوین
مقایسه بازیهای سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزشآموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
-
باورهای ماکیاولیستی
بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
-
بچهی آدم
بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان «حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 43-68]
-
برساخت گرایی اجتماعی کودکی
بررسی دیدگاه برساختگرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزههای آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 113-139]
-
بهزیستی ذهنی
تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
پ
-
پویانمایی
اثربخشی آموزش ارزشهای اخلاقی (از طریق قصهگویی و پویانمایی) بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-247]
-
پیش دبستان
شناسایی و طبقهبندی انواع بازیهای مراکز پیشدبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 197-224]
-
پیش دبستانی
شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
-
پیک دانشآموز
شناخت ویژگیها و تغییرات گفتمانهای کودک در مجلههای «پیک دانشآموز» و «رشد دانشآموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
ت
-
تحلیل گفتمان انتقادی
شناخت ویژگیها و تغییرات گفتمانهای کودک در مجلههای «پیک دانشآموز» و «رشد دانشآموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
-
تفکر انتقادی
اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
-
تفکر خلاق
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
-
تفکر خلاق
ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
چ
-
چیرگی شناختی
تأثیر کلاسهای UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
ح
-
حافظه فعال
تأثیر کلاسهای UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
-
حساسیت محیطزیستی
تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیطزیستی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
-
حیبن یقظان
بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان «حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 43-68]
خ
-
خلاقیت
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
-
خلاقیت
اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
-
خلاقیت
تحلیل جنبههای تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-195]
-
خودتنظیمی تحصیلی
ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
-
خودتنظیمی هیجانی
تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 141-161]
د
-
داستان
فهم مضامین فلسفی داستانها و حکایتهای کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
-
داستان
طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 69-90]
-
داستانهای فلسفی کودکان
بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان «حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 43-68]
-
دانش آموزان ابتدایی
تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
-
دانش آموزان متوسطه دوم
ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
-
دانش محیطزیستی
تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیطزیستی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
-
دورۀ ابتدایی
فهم مضامین فلسفی داستانها و حکایتهای کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
-
دونده
ادراکِ کودک در اندیشههای والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
ر
-
رشد دانشآموز
شناخت ویژگیها و تغییرات گفتمانهای کودک در مجلههای «پیک دانشآموز» و «رشد دانشآموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
-
روابط
شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
-
روش فلسفی
بررسی دیدگاه برساختگرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزههای آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 113-139]
س
-
سرعت پردازش
تأثیر کلاسهای UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
-
سینمای ایران
ادراکِ کودک در اندیشههای والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
ش
-
شناخت شناسی
شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
ط
-
طبقه بندی بازی ها
شناسایی و طبقهبندی انواع بازیهای مراکز پیشدبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 197-224]
ع
-
عدالت توزیعی
شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارتهای فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 249-271]
-
فرهنگ مدرسه
ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
-
فلسفه
فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارتهای فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 249-271]
-
فلسفه برای کودکان
بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
-
فلسفه برای کودکان
طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 69-90]
ق
-
قدرت
شناخت ویژگیها و تغییرات گفتمانهای کودک در مجلههای «پیک دانشآموز» و «رشد دانشآموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
-
قصهگویی
اثربخشی آموزش ارزشهای اخلاقی (از طریق قصهگویی و پویانمایی) بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-247]
ک
-
کتب فارسی ابتدایی
فهم مضامین فلسفی داستانها و حکایتهای کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
-
کودک
بررسی دیدگاه برساختگرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزههای آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 113-139]
-
کودک
تحلیل جنبههای تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-195]
-
کودکان
تأثیر کلاسهای UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
-
کودکان
فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارتهای فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 249-271]
-
کودکان پیشدبستانی
اثربخشی آموزش ارزشهای اخلاقی (از طریق قصهگویی و پویانمایی) بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-247]
-
کودکان کار
تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 141-161]
-
کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز
ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
گ
-
گروه سنی الف
تحلیل جنبههای تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-195]
-
گسلش شناختی
طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 69-90]
-
گفتمان کودک
شناخت ویژگیها و تغییرات گفتمانهای کودک در مجلههای «پیک دانشآموز» و «رشد دانشآموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
م
-
مثبت اندیشی
تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
-
مضامین فلسفی
فهم مضامین فلسفی داستانها و حکایتهای کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
-
مهارت اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی آموزش ارزشهای اخلاقی (از طریق قصهگویی و پویانمایی) بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-247]
-
مهارتهای فکری
فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارتهای فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 249-271]
ن
-
ناامیدی
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
-
نظریه ذهن
بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
-
نظریه ذهن. فلسفه برای کودکان. نابینا. دانش آموز
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کند و کاو بر نظریه ذهن دانشآموزان نابینا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 273-292]
-
نظریه لیپمن
بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان «حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 43-68]
-
نفع شخصی
شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
-
نقاشی
تحلیل جنبههای تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-195]
-
نگرانی محیطزیستی
تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیطزیستی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
-
نیازمندی
شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
و
-
والتر بنیامین
ادراکِ کودک در اندیشههای والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
-
وسواس فکری- جبری
طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 69-90]
-
ون لیون
شناخت ویژگیها و تغییرات گفتمانهای کودک در مجلههای «پیک دانشآموز» و «رشد دانشآموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
ه
-
هوش هیجانی معلمان"
بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد