ا
-
اجاق، سیده زهرا
شناخت ویژگیها و تغییرات گفتمانهای کودک در مجلههای «پیک دانشآموز» و «رشد دانشآموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
-
احمدی فقیه، مریم
بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
-
اخوان تفتی، مهناز
مقایسه بازیهای سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزشآموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
-
استبرقی، مهدیه
اثربخشی آموزش ارزشهای اخلاقی (از طریق قصهگویی و پویانمایی) بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-247]
-
ایمانزاده، علی
تأثیرآموزش «فلسفه برای کودکان» بر تابآوری دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 91-112]
ب
-
بازدار قمچی قیه، مرتضی
فهم مضامین فلسفی داستانها و حکایتهای کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
پ
-
پاک سرشت، محمد جعفر
بررسی دیدگاه برساختگرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزههای آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 113-139]
-
پورمحسنی کلوری، فرشته
اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
ت
-
تقی پور، کیومرث
تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 141-161]
ج
-
جهانی، داریوش
فهم مضامین فلسفی داستانها و حکایتهای کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
چ
-
چراغ زاده، مینا
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
ح
-
حاج آقایی خیابانی، آیسان
تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 141-161]
-
حسینی طالمی، سیده زهرا
بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان «حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 43-68]
د
-
داورپناه، زهرا
شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
-
دره زرشکی پور، امیده
طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 69-90]
ر
-
رحیمی، سلام
تأثیرآموزش «فلسفه برای کودکان» بر تابآوری دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 91-112]
-
رشیدفر، فیروزه
تأثیر کلاسهای UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
-
رضائی، مهدیه
تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیطزیستی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
-
رضایی آقاجان، مریم
مقایسه بازیهای سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزشآموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
-
روحانی فر، احمد
تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیطزیستی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
ز
-
زندوانیان، احمد
اثربخشی آموزش ارزشهای اخلاقی (از طریق قصهگویی و پویانمایی) بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-247]
-
زینی وند، تورج
بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان «حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 43-68]
س
-
سادات، سما
تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
-
سامانی، سیامک
شناخت شناسی کودکان پیش دبستانی درباره عدالت توزیعی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 51-71]
-
ستوده، سجاد
ادراکِ کودک در اندیشههای والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
-
ستوده، میلاد
ادراکِ کودک در اندیشههای والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
-
سرمدی، محمد رضا
تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر دانش، حساسیت و نگرانی محیطزیستی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 149-139]
-
سعیدمنش، محسن
طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 69-90]
-
سهرابی، زهرا
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
-
سیدکلان، سیدمحمد
فهم مضامین فلسفی داستانها و حکایتهای کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
ش
-
شیخه، رضا
بررسی دیدگاه برساختگرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزههای آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 113-139]
ص
-
صابری، هایده
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کند و کاو بر نظریه ذهن دانشآموزان نابینا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 273-292]
-
صبوری، فاطمه
اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
-
صفایی مقدم، مسعود
بررسی دیدگاه برساختگرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزههای آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 113-139]
-
صیاد، علیرضا
ادراکِ کودک در اندیشههای والتر بنیامین و بازنمایی آن در فیلم دونده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
ض
-
ضرغام حاجبی، مجید
بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
ع
-
عالی، شهربانو
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کند و کاو بر نظریه ذهن دانشآموزان نابینا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 273-292]
-
عباسی، فرزانه
شناسایی و طبقهبندی انواع بازیهای مراکز پیشدبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 197-224]
-
عربزاده، مهدی
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
-
علوی لنگرودی، سید کاظم
اثربخشی آموزش ارزشهای اخلاقی (از طریق قصهگویی و پویانمایی) بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-247]
-
علیزاده، منصور
فهم مضامین فلسفی داستانها و حکایتهای کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
غ
-
غلامی، سمیه
تأثیر کلاسهای UCMAS بر ارتقای چیرگی شناختی، سرعت پردازش و حافظه فعال کودکان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 195-211]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
تآثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر خودتنظیمی هیجانی کودکان کار [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 141-161]
-
فرزاد، ولی الله
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
-
فرشیدنیک، فرزانه
تحلیل جنبههای تفکر خلاقانه در نقاشی کودکان 3 تا 5 سال (گروه سنی الف) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-195]
-
فلاح، محمد حسین
طراحی داستانهایی برای ایجاد گسلش شناختی در برنامه فلسفه برای کودکان و اثر بخشی آن بر کاهش علائم اختلال وسواس فکری – جبری کودکان دارای نشانه های OCD دوره ابتدایی شهرستان یزد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 69-90]
ک
-
کرامتی، هادی
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
-
کردنوقابی، رسول
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر احساس تنهایی و ناامیدی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 37-50]
-
کلانتری دهقی، هانیه
شناسایی و طبقهبندی انواع بازیهای مراکز پیشدبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 197-224]
م
-
محسنی، علی اکبر
بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان «حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 43-68]
-
محمدی، فرزانه
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 213-236]
-
محمدی نصرآباد، محدثه
اثربخشی آموزش ارزشهای اخلاقی (از طریق قصهگویی و پویانمایی) بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-247]
-
محمودی، سید نورالدین
ارائه مدل علی جهت بررسی نقش واسطه گری کیفیت ارتباط معلم-دانش آموز در رابطه خودتنظیمی تحصیلی، فرهنگ مدرسه و اشتیاق تحصیلی با تفکر خلاق در دانش آموزان متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 237-259]
-
محمودی، سیروس
فراتحلیل اثر بخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر مهارتهای فکری دانش-آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 249-271]
-
مرعشی، منصور
بررسی دیدگاه برساختگرایی اجتماعی درباره کودکی، و آموزههای آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 113-139]
-
معروف، یحیی
بررسی تطبیقی جایگاه تفکر فلسفی در بازنویسی داستان «حی بن یقظان» کیلانی و «بچۀآدم» آذریزدی، با نظریه لیپمن [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 43-68]
-
منادی، مرتضی
مقایسه بازیهای سنتی و نوین دوره ابتدایی از منظر ارزشآموزی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 73-99]
-
منیرپور، نادر
بررسی نقش میانجی سبک تفکر در رابطه بین هوش هیجانی معلمان و خلاقیت دانش آموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
-
مولایی، مهری
اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت بر تفکر انتقادی، مهارت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
-
میرباقری، سیده شکوفه
بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
ن
-
نوری، علی
شناسایی و طبقهبندی انواع بازیهای مراکز پیشدبستانی شهرستان ملایر [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 197-224]
-
نوشادی، ناصر
بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
-
نیکدل، فریبرز
بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر نظریه ذهن و باورهای ماکیاولیستی در دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 261-277]
و
-
واحدی، شهرام
تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 101-123]
-
واحدی، شهرام
تأثیرآموزش «فلسفه برای کودکان» بر تابآوری دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 91-112]
-
واعظ، سپیده
شناخت ویژگیها و تغییرات گفتمانهای کودک در مجلههای «پیک دانشآموز» و «رشد دانشآموز» [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-36]
-
وقار، زهرا
فهم مضامین فلسفی داستانها و حکایتهای کتب فارسی دورة ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
ه
-
هاشمزاده، زینب
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کند و کاو بر نظریه ذهن دانشآموزان نابینا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 273-292]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد