ا
-
ابولقاسمی، مهدی
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر مهارتهای مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 323-3443]
-
احمدی، رئوف
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
-
اسد، مریم
اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]
-
اسکندرنژاد، مهتا
مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 61-89]
-
افضل خانی، مریم
تحلیل محتوای کتابهای تفکر وسبک زندگی دوره اول متوسطه از منظر تربیت اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
-
ایزدپناه، امین
هایدگر، کتابهای تصویری و دعوت از کودکان به تفکر تاملی: امیدواری به پیدایش سوژههای پساانسانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
-
ایمری، سلیمه
تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
ب
-
باقرپور، معصومه
تأثیر آموزش به روش فناوری واقعیت افزوده و ترکیبی بر تفکر خلاق و انگیزش یادگیری دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی قصه خوانی دیالکتیکی بر بهبود خلاقیت دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 33-58]
-
بیگزاده، خلیل
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 143-173]
پ
-
پورامیررزداری، فاطمه
اثربخشی قصه خوانی دیالکتیکی بر بهبود خلاقیت دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 33-58]
-
پوشش، بابک
مقایسه نقش بازی های مجازی خشن و غیرخشن با بازی های حرکتی ورزشی رایج بر زمان واکنش، هماهنگی، چابکی و ویژگی های روانشناختی نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 61-89]
-
پیرانی، ذبیح
مقایسه اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری برانعطاف پذیری روانشناختی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 215-239]
ت
-
تمنایی فر، شیما
رابطه کارکردهای اجرایی مغز با هوش و خلاقیت در مربیان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-76]
ج
-
جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره
اشارات تربیتی الگوهای برنامهدرسی دوره پیشدبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 259-289]
ح
-
حجازی، الهه
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 291-321]
-
حیدری فرد، رضا
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 203-237]
-
حیدری نسب، فرحناز
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 143-173]
خ
-
خدادادی، اعظم السادات
رابطه کارکردهای اجرایی مغز با هوش و خلاقیت در مربیان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-76]
د
-
دهقانی، مرضیه
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 291-321]
-
دورگرایی، پروین
بررسی نقش میانجی کنترل توجه، تنظیم هیجان و انعطاف شناختی در رابطه بین ذهنآگاهی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 77-98]
ر
-
رحیمی، سلام
فراتحلیل تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، عاطفی و اخلاقی) کودکان و نوجوانان در ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 99-132]
-
رشتچی، مژگان
بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-258]
-
رضایی، سمیه
مقایسه معیارهای کودکان برای انتخاب کتاب براساس کتابهای پرخواننده کودکان، نظرات کودکان و مربیان کانون پرورش فکری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-326]
-
رضایی، صادق
اثربخشی آموزش فلسفه بر هوش هیجانی نوآموزان پسر در مقطع پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 175-201]
ز
-
زنگنه مطلق، فیروزه
مقایسه اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری برانعطاف پذیری روانشناختی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 215-239]
س
-
سایه میری، احسان
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 203-237]
-
سرداری، باقر
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی خلاق و خودتعیین گری دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 167-188]
-
سعیدی، زهره
ظرفیت داستان در تقویت تفکر انتقادی: ارزیابی داستانهای نوجوانان از منظر تفکر انتقادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 133-165]
ش
-
شاهمرادیان، طاهره
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 203-237]
ص
-
صابری، رضا
بررسی نقش میانجی کنترل توجه، تنظیم هیجان و انعطاف شناختی در رابطه بین ذهنآگاهی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 77-98]
-
صالحی، کیوان
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 291-321]
ض
-
ضرغامی همراه، سعید
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
ط
-
طالبی، بهنام
اثربخشی برنامهی آموزش فلسفه برای کودکان(فبک) بر مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 267-293]
-
طاهرزاده قهفرخی، سجاد
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه بر پرورش استدلال و خلاقیت دانشآموزان (مورد مطالعه: دختران مقطع متوسطه اول شهر ایلام) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 203-237]
-
طحان بیدگلی، نرجس
رابطه کارکردهای اجرایی مغز با هوش و خلاقیت در مربیان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-76]
ع
-
عبدالرحیمی، محمد
اثربخشی آموزش فلسفه بر هوش هیجانی نوآموزان پسر در مقطع پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 175-201]
-
عبدالله زادگان، رضا
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی خلاق و خودتعیین گری دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 167-188]
-
عسگری، علی
واکاوی فضاهای معماری در بازیهای رایانهای مبتنی بر تحریک هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 189-214]
-
علی پور، فاطمه
فراتحلیل تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، عاطفی و اخلاقی) کودکان و نوجوانان در ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 99-132]
غ
-
غفاری ساروی، زهرا
بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-258]
ف
-
فتحی، راضیه
واکاوی فضاهای معماری در بازیهای رایانهای مبتنی بر تحریک هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 189-214]
ق
-
قائدی، یحیی
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
ک
-
کریمیان، حیدر
اثربخشی برنامهی آموزش فلسفه برای کودکان(فبک) بر مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 267-293]
-
کزازی، میرجلالالدین
تحلیل رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده بر پایة انگارۀ تفّکر مراقبتی لیپمن (مطالعه موردی: داستانهای گروه سنی «د» و «هـ» با موضوع پایداری در دفاع مقدّس) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 143-173]
-
کیانی، معصومه
اشارات تربیتی الگوهای برنامهدرسی دوره پیشدبستانی (با تأکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی- یادگیری، و صلاحیت حرفهای مربیان) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 259-289]
-
کیوانفر، ارشیا
بکارگیری تفکر انتقادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان خردسال: مطالعه موردی بردو کودک سه ساله دوقلو [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-258]
م
-
محمدی، غلامرضا
مقایسه اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری برانعطاف پذیری روانشناختی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 215-239]
-
محمدی مصیری، فرهاد
رابطه کارکردهای اجرایی مغز با هوش و خلاقیت در مربیان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-76]
-
محمودنیا، علیرضا
تأملی بر ابعاد فلسفی خواندن و نوشتن در برنامه فلسفهبرایکودکان با تاکید بررمانهای سوکی و پیکسی و کتاب راهنمای آنها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
-
محمودی، سید نورالدین
داستانهای فلسفی به مثابة متون درسی (امتیاز و ضرورت داستانها از منظر بنیانگذاران برنامه فبک) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 241-266]
-
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، عاطفی و اخلاقی) کودکان و نوجوانان در ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 99-132]
-
معمر حور، جمال
شناسایی شاخصهای تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 291-321]
-
مقتدر، لیلا
اثربخشی قصه گویی به روش هدفمند بر ارزش های زندگی ( مسئولیت پذیری – احترام ) و قضاوت اخلاقی کودکان دبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]
-
منظری توکلی، وحید
بررسی نقش میانجی کنترل توجه، تنظیم هیجان و انعطاف شناختی در رابطه بین ذهنآگاهی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 77-98]
-
موحدی، محمد
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر مهارتهای مغفول هوش کلامی و تعیین اثربخشی آن بر آزمون هوشی وکسلر [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 323-3443]
ن
-
ناجی، سعید
داستانهای فلسفی به مثابة متون درسی (امتیاز و ضرورت داستانها از منظر بنیانگذاران برنامه فبک) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 241-266]
-
نوروزی، وریا
اثربخشی برنامهی آموزش فلسفه برای کودکان(فبک) بر مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 267-293]
-
نیکو بخت، ناصر
مقایسه معیارهای کودکان برای انتخاب کتاب براساس کتابهای پرخواننده کودکان، نظرات کودکان و مربیان کانون پرورش فکری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-326]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی قصه خوانی دیالکتیکی بر بهبود خلاقیت دانش آموزان ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 33-58]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد